sobota 3. května 2014

Líza a tak

Miluje lízátka. A srandičky. A lidi. Dokáže neskutečně pozorně naslouchat a má paměť, o které já si mohu nechat jenom zdát. Povahu, která mne mnohdy dokáže dojmout. Šestý smysl a bezmeznou empatii. Slunko. A rád pomáhá, bonus! V kuchyni obzvlášť. Dnešní koláč v jeho režii, já byla jen pomocná kuchtička, nastrouhat, převážit, připravit pekáček a tak. Gut.

 Mrkvový dort z Albert magazínu.

 A zatímco koláč chládl, pod oknem se pásly ovce a Benji vyspával...

...my zasadili k šeříku, levandulím a pnoucím růžím mlaďounkou magnolii. Tak za třicet let to bude těžká romantika, těším. Oh, happy day!

9 komentářů:

  1. to je dost, že se to za kopcem zas probudilo,chybělo mi to....!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně taky a moc. Ty milé komentáře. Jani, díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jemně a radostně..... Krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Magnólie mám moc ráda...těším se na ty fotky - za 30 let:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani,
    koláč vypadá dobře, mrkvové recepty můžu. Ale rozinky spíše nepečené. :o)
    Co Ti to roste vedle koláče na čtvrtém foto? To je nějaká bylinka?
    Velký pozdrav od nás,
    J.

    OdpovědětVymazat
  6. Aby člověk dobře viděl, nestačí jen otevřít oči! Ale mít srdce otevřené dokořán...
    J.Werich o přírodě

    Jani, to Tvé maximum slov emocí....v minimu slov já prostě žeru!
    Miluju trávu stromy,co je zelený...mrkev jak to jen jde...potřebuju barvy na talíři, mrkvový salát posypaný zelenobílou jarní cibulkou, posypaný citronovou kůrou...
    Mrkev jsem dnes dala aspoň do indiánské polévky Ontario (mňam a super verze, jak dostat do dítka dávku zeleniny - mrkev pro oči na hledání čtyřlístků...:-)) atd
    včera jsme si vybrali snad nejchladnější den na výlet, se synátorem a neteří jsme jeli do pražské ZOO, zážitek jak sviň, stála jsem těsně u skla, přiložila dlaň a tygr se mi díval do očí - na mě!
    Husinu jsem měla až na prdýlce, milostivá.
    Nenávidím cirkusy, tam je mi těch zvířat líto, ale tady - já ti nevím, tam je to tak hezké a spousta trávy stromů kamenů...že ta zvířata vypadala i spokojeně.
    Omlouvám se, že to je tak mimo téma nějak, ale od přírody mi to sklouzlo sem. A zítra mi synek odjíždí na školu v přírodě, tak se to hodilo (vstupenku měl jako dárek od března).
    (a díky, odepíšu, objímám)
    Magda

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, už je to zase tu, jupí, pečení, děti, radost z maličkostí, vtip.....chyběla jsi mi a mám radost.....

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, moc díky, moc... Vypadá to, že z nejhoršího jsme venku, vrací se staré radosti a to je vždycky tak trochu signál, že se žádný průser konat snad už nebude. Takže i já jsem ráda, že jsem zpátky:-)

    Jitu, je to vrba, konkrétně Ogárkův a Benjiho tatar z Velikonoc... Opatruj se, J.

    Magdi, nápodobně. Seš borec a podpora, nechápu nic, ale děkuju hluboce. Upřímně, velký dík. J.

    OdpovědětVymazat
  9. :-)...romantika za třicet let...taky se těším :-D

    OdpovědětVymazat