čtvrtek 1. května 2014

O zpětném zrcátku

Nikdy jsem nepatřila, nepatřím a zřejmě ani nebudu patřit k ortodoxním fanouškům Václava Klause. Každopádně - díky tomu, že mluvil/mluví vždycky rád a vždycky dost (a já většinou vždycky ráda naslouchám), v tom kvantu jeho myšlenek se najdou i takové, které mne zaujaly. Třeba ta o zpětném zrcátku. Úžasná. Pokaždé, když jedu autem, si na ni vzpomenu, ta příměra je jednoduchá jako facka a platí stoprocentně nejen pro stíny komunismu.

5 komentářů:

  1. Ač Klause také nemusím moc, citát mne dostal. O svém "zpětném" zrcátku a hledání toho optima tady o samotě, bych milá Janinko ,mohla napsat knížku. Ale přišla jsem i já na to, že to ,co bylo, prostě nelze předělat, změnit, udělat jinak...V tom zrcátku lze totiž najít i své chyby a to bolí, něco šlo přece udělat nebo mohlo být jinak...a moje schránka se sypala tehdy jak domeček z karet. Tak se holka drž, posílám Ti sílu to zvládnout a duše i tělo zase budou v pořádku. Vím to! A Tobě to moc přeji, dokážeš to! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj do dáli, to je citát tak zajímavý, že téměř nevěřím, že patří V. Klausovi! : ) Je to tak, že často bychom chtěli mít tu minulost zpět a upravit / měnit to, co v zpětním zrcadlem pak vidíme jasně, ale dřív v okamžiku rozhodnutí / dění ne. Je to další věc, kterou teď v středním věku rozumím líp než dřív. Stejně jako fakt, že i ty nejjednoduší věci jako třeba láska jsou vlastně hodně komplikovaní... Posílám pozitivní energie a myšlenky směrem k Vršku a děkuji za příspěvky - vždy je tu inspirace, hloubka a je to pohlazení oka i duši. : ) Fotka k příšpěvku také nádherná! zdraví z Kanady Ellen

    OdpovědětVymazat
  3. Myslim, ze ako v skoro kazdom takom tvrdeni treba mat dane podmienky...neplati to totiz generalne. Pokial je obraz v spatnom zrkadle brany ako minulost, tak to sedi... Ale aj minulost sa niekedy moze stat buducnostou-ak po rovnakej ceste potrebujeme prejst aj neskor...to, co tam nechame nas pocka..
    V kazdom pripade drzim prsty, aby obraz v spataku bol aj neskor co najprijemnejsi...jana
    A este je mozne, ze som to pochopila inac...

    OdpovědětVymazat
  4. To je snad poprvé, co s Václavem Klausem souhlasím! (I když, možná, že jsem právě už jen neměla vůbec chuť mu naslouchat, a tak mi něco ušlo...)

    OdpovědětVymazat
  5. Ne všechny vyslovené myšlenky pana Klause se mi líbí, ale tato a pár dalších stojí za zamyšlení. Jinak Jani přeji Vám/Ti ať vše najede do správných kolejí a daří se. Moc ráda sem chodím a skoro denně vyhlížím :) Hezké dny! Martina

    OdpovědětVymazat