čtvrtek 29. května 2014

Tequila!

Tento pléd okupoval košík s rozdělávkami rozhodně nejdéle ze všech pletek/háčkovánek v mé dosavadní klubíčkové historii. Od ledna. V průběhu práce na něm bylo třeba odskočit k jiným projektům nebo nebyla chuť nebo energie nebo vlna nebo... Každopádně Tequila je hotova a já jsem hotová z ní ♥

 Vrchní rosič, miluje to. Se nedivím.

Technické parametry:
Popis: Tequila Shawl (Lorella Degan)
Použitá příze: Drops Lace, odst. 8903
Spotřeba: Necelá dvě klubka - pletla jsem dvojitou přízí.
Jehlice: 3,5mm
Rozměry:155x70x220cm
  
A nejkrásnější dárek k svátku. Od Ogárka - nejen že rosí, taky těší. Poklady nejcennější - dinosaurus ze sbírky, "drahokam", pažitková kytička s trochou sedmikrásek a na tom papírku, když jej rozložíte, máte seznam všech dinosuaurů, které v dinojogurtech můžete najít!

19 komentářů:

  1. Tak toto je nadherne...ako sa to nosi? A popis by som mohla poprosit?asi to nutne potrebujem...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, na Ravelry ve fotogalerii jsou nějaké fotky na postavě, zkus se mrknout tam. Proklikávací link je v postu za slovem popis, hodí Tě rovnou na Rav., vyžaduje registraci, ale to asi víš/znáš:-)

      Vymazat
  2. Jani, nádherný šál! Já mám u postele už od března rozdělaný šátek z Lacu, a je to martýrium, tipuju, že je to tou přízí:-) Dárečky od O. jsou dojemné....♥

    OdpovědětVymazat
  3. Šál je nádherný, vzdušný ... prostě snový!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Šál krásný, dárky nejkrásnější! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně, pořád nakukuju vyhlížím...jako Svěrák když vyhlížel ukradenou třídní knihu:-))
    I u nás je pažitkový pugét na stolu...venku se roztrhlo nebe...my jsme doma a najednou článek s absolutně nádherným šátkem - jen se tu bytem neslo infantilní JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

    Jani, zdraví zdraví zdraví, objetí dětí, náruč chlapa a úsměv č.1:-))
    Jsem ráda, že jsi. Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Ty děti to s náma umí ! Moc milé dárečky... a šál...nádherný! Pozdravení. M.

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádherná nádhera!
    Lace je nejlepší, ale vůbec si nedokážu představit, jak douho bych takovouhle velešálu pletla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím Vaše nadšení za Lace, je to skvélá příze. Doma o ní vždycky mluvím s obrovským nadšením, jakože ta vlna s hedvábím, ach ááách!!!!, tak už muž vždycky ironicky trousí, když vidí v košíku Lace - jojo, to je ta příze se zlatem... No dyť, je:-)

      Vymazat
  8. Krásný a určitě hebký:-) A černá, tu mám moc ráda.. Dárky mě dojaly, děti umí tak krásně zhmotnit pocity...

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi báječná ... šál je úchvatný a "dáreček" od O. je pohlazení ...

    Kuju Ti

    OdpovědětVymazat
  10. a kde jsou dinojogurty?ty potřebujeme!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, v Albertu za 21,-. Vrchní kelímek je jogurt, dole dinouš. mají i verzi s Včelkou Májou, ale tu jsme nikdy neměli. Nekřesťanský prachy za takový pidijogurt, ale čas od času se záhadně ocitne v košíku (a až na Ogárka nikdo netuší, jak se tam vzal) a ta jeho radost je vlastně docela slušná kompenzace za nabořený rozpočet:-)))

      Vymazat
  11. Vy a Vaše děti - to je jako studánková voda, čerstvá, dobrá. Zdroj radosti a inspirace. Tak děkuji a přeji jen to dobré!

    Pavla

    OdpovědětVymazat
  12. Velký dík za Vaše komentáře, vždycky se tu u nich pak trapně dojímám a mám radost až na kost.
    DĚKUJU ♥

    OdpovědětVymazat
  13. jojo, studánková voda. souhlasím. a šál je opět parádní, jsi šálová bohyně!

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, šál je úžasný. Jen by mne zajímalo, proč z dvojité příze a kde jste ji sehnala. Děkuji. Zdraví Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den,
    bylo to myšleno takhle. Proč je z dvojité příze? Byl by z jednoduché příliš tenký nebo to nevypadalo hezky? Dík. Pěkný advent přeje Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-( Mně se některé komentáře vůbec nenačtou na gmailu, omlouvám se, ten Váš jsem objevila až teď úplnou náhodou. Ona je Lace strašně tenounká, proto dvojmo. Tequila by se dala plést na tenších jehlicích, ale to jsem nechtěla, vím, že by tak byl nošen velmi zřídka. Takto je více do nepohody, jestli mi rozumíte:-) Tak proto. Koupit se to dvojmo nedá, prostě buď koupím dvě vřetena a ta namotám do dvou klubek a pak současně z obou odvíjím při pletení přízi, pokud mám jen jedno vřeteno, na váze hlídám půlku a rozdělím ho tak snadno do dvou klubek.Jestli se sem ještě vrátíte, děkuju za trpělivost. Musím ty komentáře víc hlídat... J.

      Vymazat