čtvrtek 5. června 2014

dreamer

Bílé Karpaty. Láska páska.


(a tráva hezčí než orchideje, nemůžu si pomoct)

11 komentářů:

  1. Krása... nemůžu si pomoct, tráva je nej! nebo bílý orlíček? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, díky něco takového jako jsou krásné obrázky z přírody dnes potřebuju, hold není každý den posvícení
    Tady ta tráva (třeslice prostřední) je moje každoroční červnová nej, hned jak to půjde vyběhnu na louku než mi ji posekají. Babička jí říkala "Slzičky Panny Marie".
    Orlíčky jsou úplně nej, jednou bych chtěla obrovský záhon, zatím se těm pár kouskům u mě moc nedaří, ale až budu velká holka to bude jiná.
    Koloušek je ovšem nej. Těším se ♥ Užívejte♥

    OdpovědětVymazat
  3. Taková krása. A srneček schoulený čeká na maminku. S trávou to mám podobně. Člověka ta barevná olejomalba orchidejí uchvátí, ale jemná kresba trávy, to je život... :-)
    Bílé Karpaty, srdeční. Naše svatební cesta. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera, hned bych to vyměnila za učení.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nekecám, sotva jsem četla nadpis, vzpoměla jsem si na Ozzyho (a hraje tam můj bubeník z milovaných Faith No More).
    Ty fotky - úžas a pokoŕa, nad kolouškem jsem zase jen infantilně vzdychala jééé...
    Pohlazení fotkama, díky Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tak. Orchidej ohromí. Ale tráva, ta dojme. Mě teda vždycky:). Nádherný fotky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Ty cimrmanolog???????????????????:-)))
      Hurááááááááá, zdraví Magda

      Vymazat
  7. Nádheru máte kolem sebe! Ale taky se občas dojímám nad obyčejnostma. Umíš to zachytit tak, že to chytá za srdce!

    OdpovědětVymazat
  8. krásné tuze .. a ta hmyzí je pro mne úchvatná ... ta struktura ...

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky .. s otevřenou pusou žasnu ! Díky za příjemné naladění .. :)

    OdpovědětVymazat
  10. áááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!! děkuji, děkuji. až budeš mít výstavu, dej vědět.

    OdpovědětVymazat