neděle 1. června 2014

Koníci truhlíci a tak

Skautka se nám přeloupla do koňařky. Vypadá to, že rozhodnutí je definitivní (aspoň na chvíli). Sušíme pečivo, schováváme jabka a dvakrát týdně chodí Stehýnko kydat hnůj, což je u ní celkem s podivem, protože poslední dobou, co se práce týká, byla docela nehmotná. Chtěla jsem napsat neproduktivní, ale i to by byl totální blábol:-)

Doma jsme obalili hnusné plastové truhlíky aspoň riflovinou, když už se nám ty proutěné obaly po těch letech rozpadly a zatím to funguje. Jednak ladí s truhlíkovou květenou a mně tedy i lahodí (což se o plastu říct nedá).

Každopádně levandule a netřesky v kamenině jsou top - nemůžu si pomoct.

8 komentářů:

  1. Moje gusto - všechno, i to dítě s názorem ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vše je tak jak má být. Hezký:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný začátek týdne přeju ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak přesný, všechny ty vaše postřehy... Kluci s dinosauřím obdobím a holčičky zase s tím koňským. Čekala jsem teď v týdnu na dcerku v knihovně a povídala si s paní knihovnicí. Mezi řečí jsem si posteskla, že poté co jsme přečetli téměř celou dětskou "klasiku" a dítě by tudíž dle mého názoru mělo být sečtělé a intelektuálně na výši pokračovat s klasikou polodospělou, doma se nám začaly objevovat knihy typu červená knihovna pro děti. A paní knihovnice mě ujistila, že v tomhle věku je to zcela normální. Prý, když je na přebalu knihy kůň, pěkný mladík a srdce, jde titul na dračku. Cenzuru neplánuji, ale tajně se trochu těším až se odkoníme. Dinosaury jsem vzala na milost, časem snad vezmu i koně :) A jedeme dál.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo....krásně to ladí, super nápad s riflovinou!!!! Zdravíme koňařku, gormiťáka, traktoristu a ty další:))) Mějte se!!! R. a spol.

    OdpovědětVymazat
  6. prosím a ta levandoule...chceme si ji "založit"je -li jaká rada?slunce?písko-hlína?závětří?velký prostor?a co s plevelem?mulč?:)(jezdíme jednou týdně až jednou dvouměsíčně a přece bychom rádi...jinak s netřesky souhlas a kdo by koně nerad:)nám za hlavama hýká osel,,taky parádní zvíře:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzko, my dvě levandule převezli z domku po babičce - krásná brněnská tmavá půda, tam byly na slunku, dominanta zahrady na vyvýšeném ostrůvku. U nás na Valašsku má mnohem méně komfortní půdu, jílovice jako blázen, ale daří se jí skvěle, rozrůstá se, stonky dřevnatí a stává se z ní tak trochu strom:-) U nás je spíš ve stínu, ale prospívala i u babičky na výhni, takže mé zkušenosti - levandule nejdokonalejší plevel:-))) A to se nám krásně rozjela i květináčová, co jsem dostala od jedné holčičky kdysi za výzo. Takže s prostorem výhledově určitě počítat. Good luck, netřeskům, levanduli a oslům zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky veliké:)už mám dvě sazeničičky,moc se těším:)

      Vymazat