sobota 21. června 2014

Lovci medvědů

 Marynina buchta. U nás už se jiné snad ani nepečou. Málokdy je mám tak krásné jako Maryna, každopádně víte jak - nejsme povrchní a víme, že to důležité je skryto uvnitř.-)) Lahoda jak cyp!

 Moni, zahradníkova holka!! Když my ji máme fakt rádi. I její mamku. I taťku. Navzdory všem životním křižovatečkám, které jsou občas třeba i dost smutné, věříme, že chlapi, kteří s mrňatama věčně loví medvědy, nemůžou být až zas tak... mimo.

 Důmyslná past. Na medvěda, samože...

(Ano, zase medvěd.)

 A matinky epes rádes kafíčko v zámecké čokoládovně. 
Tácky! A mlíko v čokokalíšku. 
A pralinka. Mlask.

I ♥ Vyhnálkov

7 komentářů:

  1. Epes rádes- čokošku i rebarbora ...hmmm...goood koláč! zdravím a mávám motaje 800m Drops Lace tyrkys na šál podle Tebe! Už se těším na tu tvorbu a mávám a žasnu , jak ta drobot Ti roste !!! Do krásy, po mamce či babičce? A tak si vlajte létem, co dneska začlo.... myslím na Vás a těším se na každý příspěvek zde. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ráno z brdského království:-) Od nás zase voní na přání jablečný koláč:-)
    A čekáme na těsto na dalamánky, jsem ani nevěděla, že v knížce s pokusy je i recept:-)
    Drahá, kašlu na autorská práva. jen oznamuji, že mám na lednici Tvé bezkonkurenční PéeFko s poleny a srdíčkem a vytisknu si i Tvou první fotku z tohoto článku.
    To je nářez, že zase jen jééééééééééé a přiblble okouzlený vykulený oči:-)
    Jani, bral by synátor sbírku Smeťáků a Hnusáků lepáků?
    (v počátcích mé mateřské kariéry jsem chtěla mít dítě bez reklamních blbostí, ale útěchou mi je, že Kubu když něco chytne, má to třeba 5 let...a co si budeme povídat, jeho to házelo do klidu a to je priorita...letos svolil, že někomu uděláme radost. Neumím prodávat a vymýšlet ceny, myslím že fotka vychechtanýho Ogara postačí, udělám na lednici místo:-)
    Ps. blbne mi email, proto to hážu sem.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tak pro dnešek:
      http://www.youtube.com/watch?v=jheKZgrZ1JE
      Magda
      (mám ji moc ráda a dnes o ní jde pořad)

      Vymazat
  3. Hmm, samé dobroty - a rebarborový koláč je podle mě skvělý už od prvního pohledu! A to drátování na poslední fotce je taky epes rádes. Máváme!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jsi moc hodná, že na mně myslíš/pokud jsem ta Moni já:-)/, je to vzájemné♥
    Někdy je to fakt těžké a někdy skoro lítám. Pořád se učím.
    To kafíčko mně dostalo:-) a kamarádka je čupr baba. A jak ladí!!!
    Papa

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jako to musíme vyzkoušet, když gormitům tak chutná :) Zdravíme, máváme, foukáme (snad už je ogárek ok) a kdyby byla cesta kolem.....tak víš:) R.a spol.
    Prázdniny před náma...juchajdáááá!

    OdpovědětVymazat
  6. já ty fotky miluju. no jo.

    OdpovědětVymazat