úterý 24. června 2014

Pro Pondělí

Souhlas, Klárko, dráty jsou tu epes rádes non plus ultra ♥
(Tímto děkuju neznámému umělci, z každého nového objevu se raduju jako malá!)

5 komentářů:

  1. Jéé, děkuju! To je ještě lepší, než jsem si představovala... Skvělý úplně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevím, která se mi líbí víc. Každý den bych chodila po městečku a hledala další!
    Bere mně ta uslzená, no a pak ta po ní. To jsem totiž celá já:-)) Ty boky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Super, jestli jsem to správně pochopila, tak jsou různě po městě. Původně jsem myslela, že patří jenom k Čokoládovně. Užívejte ...

    OdpovědětVymazat
  4. áááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  5. Tu třetí znám! :-D A pak taky toho pána u mostu u papíráku. :-) Ale dál jsem ještě nic nenašla :-( Nebyla by nápověda? Nejdu-li teda s křížkem po funuse...

    OdpovědětVymazat