středa 11. června 2014

Skluzový víkendový

Když už měli na Kohoutím vršku malí požárníci pohotovost, odvážili jsme se vytáhnout gril. Jistota je jistota. Obzvlášť s tak důležitými malými lidmi na palubě. Yahooo!

Borečci v plné sestavě. Brněnská sekce tu!

...a večer my u té Světínské.

Prostě víkend zn. ideál, krása jásá.

9 komentářů:

  1. Já normálně v neteřince vidím Benjiho, prostě geny z vaší strany, Jani.
    Co myslíš Ty?
    Benji je žralok zubatej:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, s neteřinkou starší rozhodně. Na bráchově svatbě jsem se nehla od Benjiho - logicky, načež nevěstin dědeček byl stopro přesvědčen, že jsem celou dobu dělala garde Aničce:-) Teď už jedou každý po své genetické ose, ale start měli dost jasný, havlíčkovský, náš:-)

      Krásný víkend přeju a pozdrav Kubulovi, J.
      Mmch, ta zubiska jsou též z naší strany. Kvalitaaa!!!

      Vymazat
  2. Ideální kombinace! V podkrovním bytě mě obrázky bazénu ochlazují a rozpalují zároveň:)
    Pro Stehýnko, Ogárka i Benjiho mám velkou dálkovou slabost a pro autorku fotek nemeší...
    Díky za ty chvíle zde prožité aneb účastnému zevlování zdar! A co fakt miluju, to jsou ty
    fotky květeny, trav a vůbec...prostě vážně dobrý focení. Pořád pevný sklo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeiss je Zeiss, Heleno, nedá se nic dělat. Pro rychlé akce střídám s pevnou padesátkou od Canonu.
      A moc dík, já teď narazila na ten Tvůj starší koment a dojal mne ještě včil:-) Takže děkuju. Moc. J.

      Vymazat
  3. ♥ chtěla jsem napsat totéž co Helena přede mnou....nějak rychle ty děti rostou.
    Zdravím, mávám, těším M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děti jsou v tom růstu minimálně zběsilé.
      O doprovodných jevech ani nemluvím, eh.
      Též těším, prázdniny to jistí. Pozdravuj a opatruj se, pusu J.

      Vymazat
  4. Pohoda dycha ze vsech fotek.
    Mam uplne prizemni dotaz na ten bazen.Libi se mi jak je nizky, pro ty moje tri berunky by byl akorat ... Muzu vedet znacku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, zklamu. To je takový ten typický vysoký bazén s nafukovacím prstencem kolem dokola. Jen jak se napouští pomaličku (zdroj=studánka), taky se ten prstenec taky pomaličku zvedá. Nevím, co by to udělalo časem, kdyby se tam té vody nechalo tak málo, ale vzhledem k tomu, že stěna bazénu, která časem bude vypnutá, je teď nahňácaná pod tím prstencem, je možné, že by se tam začal usazovat...sajrajt:-) Takže asi by to řešením nebylo, nechat to tak. J.

      Vymazat
    2. Přesně tak - pohoda a hlavně správné slovo je roztomilé :)

      Vymazat