středa 2. července 2014

Dream Stripes

Od pátku je naše domácnost bohatší o:
  • výzovou dvojku z vlastivědy
  • ředitelskou důtku (majitelka stejná jako od té dvojky)
  • jedenáctý zářez na pažbě našeho manželství - velmi symbolicky řečeno, jinak se žerem:-)
  • tento prima šál
 
Ten šál je dost zasloužený. Jsem si ho věnovala s velkým vděkem, kdybych nebyla vyšťavená, zabalila bych si ho do hedvábného papíru a převázala tou nejkrásnější pentlí. Taky bych si dala kytku. Nebo spíš keř. Za tento školní rok, který tak trochu drhnul. Za to, že Stehýnko nakonec všechno ustálo a neházelo flintu do žita, ačkoliv bych to mnohdy dokázala pochopit. Stal se ze mne velmistr v motivačních kecech, tuším, že to ještě zúročím. Krásně jsem ustála její průser posledního týdne školního roku. Přijala jsem zodpovědnost za její chybu a rozhodně ji nepopírám. Znám ale celý příběh. A kdo zná celé příběhy, ví, že soudit bývá velmi složité.
 
Ten šál jsem prve viděla u mého oblíbeného CosmoPaka - drahá, vďaka! Proběhla nutná fascinace, která mne s časem neopouštěla, což jsem brala jako jasný a přesvědčivý důvod, proč nahodit. Dokonce i barevnou kombinaci jsem zdědila po Karol, slušně jsem se jí zeptala, jestli ji můžu obšlehnout a ona řekla, že jako jo. Gut.

Technické parametry:
Popis: Dream Stripes (Cailliau Berangere)
Použitá příze: Drops lace, oh yes... Dvojitým vláknem, na jednonitku nemám nervy asi.
Jehlice: 4mm
Spotřeba: 172g, tj. necelá dvě přadénka
Rozměry: základna 176cm,ramena 120cm
Časová náročnost: 15dní po chvilkách


18 komentářů:

  1. Jani, tak ten šál se ti teda fakt povedl.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, Jani, šál jsme již obdivovala na Rav, nádhera, jelikož mám doma něco velmi podobného, chápu nadšení. Prostě úžas. A příběhy .... gratulace k výročí a šál si zasloužíš i jen tak, i kdyby důtky a nevím čeho nebylo. Čau!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani , šál je nádherný a jistě si jej jako odměnu zasloužíš. A jestli špatně vidím, tak mi to prosím promin, ale nebude Vás zase trošku víc?(viz poslední foto, možná špatný úhel pohledu...) Jestli ne tak se moooc omlouvám.Já totiž taky nějak na všech fotkách vypadám těhotně a to opravdu nejsem! A gratuluji k jedenácce i dvojce a ředitelské důtce. Jestli byly první v Stehýnkově žití, dala bych jí pade,at jde tuto zkušennost oslavit do cukrárny! Zdravím a mávám a šál tiše závidím! Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Páni,slušný na jeden týden.Všechno...

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi báječná .. znát příběhy a umět naslouchat a povznést se je pro ta koťata kolikrát tak důležité.
    A šál je zasloužený a velmi krásný ...
    Mějte krásné dny Jani ... s lehkostí, obejmutím a jen tak ... Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, opětně umotaná dokonalost!!
    Fest prázdninově zdravím ze severu ♥
    Se přiznám-už onehdá jsem se tady hecla jakože- to dáš ďoucho, leč maje pouze základní engliš znalosti typu Můj tatínek se jmenuje Smith a pracuje v továrně, jsem si bláhově zadala návod do překladače. To bych teda přála jazykovědcům..nadšení opadlo, jehlice letěly v kout a už mě nikdo , slovy NIKDO nedonutí se hecovat :o)!!
    Tož létu zdar, škole na dva měsíce zmar!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten šál je úplně úžasně úžasnýý *o* Ukládám si ho do složky "co chci vyrobit" =)
    A jestli je to ředitelská důtka za nějakou rošťárnu tak to za to stojí =D já měla ředitelskou za pozdní příchody, to byl vyloženě trapas -__-

    OdpovědětVymazat
  8. Celé příběhy, to je to... A konce pokud možno šťastné. A sílu. A trpělivost. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. dvojka z vlastivědy je krásná a z důtek se nestřílí (též jsme měli, několikrát, letos nás minula o vlásek) a k jedenáctce velké gratulace
    a ten šátek....ten je luxusní, barevně i ...no, celý
    dávám si ho do seznamu....dlouhého.... na několik životů...

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, máš můj obdiv. Za chápající a schovívavý přístup k dětem. Za krásný šál. A vůbec... za moc věcí.

    OdpovědětVymazat
  11. Šátek luxusní dávám 1s hvězdou, dvakrát podtrženou. Taky jsem se v duchu na konci školního roku poplácala po zádech, s těmi příběhy a souvislostmi bojuj(u)eme pořád, byly chvíle zoufalství, ale prázdniny to všechno srovnají. Stehýnko bude mít na co vzpomínat, až vzpomínky otupí...co Ti budu vykládat, však do tohoto oboru vidíš líp než já. Mě bohatě stačí být členem školské rady na ZŠ, kterou jsem sama absolvovala :-)
    Viva léto, dream holidays matko ♥ Jo abych nezapoměla hodně trpělivosti do dalších let ve svazku manželském ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Krása, Jano :-) Dvojitá Lace - dvojitá radost! A prázdniny nejvíc hurá!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak za dvojku z vlastivědy bych se na mého imaginárního potomka nemohla zlobit, to by měl po mě. Ale za ředitelskou důtku, to bych se dmula pýchou.
    Na výšce nám tvrdí, že to potížisti v životě dovedou nejdál. To ten náš sál plný šprtů vážně oceňuje...
    Ta šedá je krásná, tahle světlejší se mi lbí mnohem víc. Je to frajer, jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, ten šál je opravdu krásnej. Zlaté ruce máš:D. Krásné prázdniny vám všem.

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, ten je nááádherný!!! Vše ostatní samozřejmě také, občas k Vám mrknu a ráda se kochám.

    Myslíte, že byste = někdy = mohla pro nás, co se úplně nevyznají v angl.návodech a nejsou příliš zběhlé v pletení, návod přeložit a upravit pro české a slovenské pletařky? Byla bych moc ráda. Děkuji Daniela (nebojte nechci úplně stejný, ráda bych jinou barvu) :)

    OdpovědětVymazat
  16. no krása. je zasloužený. a jsi úžasná mamka. musím přiznat, že jsem jen s váháním klikla, abych opět po dlouhé době vstoupila na tvůj blog...to asi nikdo nepochopí, jak šetřím energií... mám doma ještě nějaké povinnosti k rodině a vím, jak to tady u tebe vždycky dopadne. nezvládám sledovat průběžně, ale jak se tu ochomejtnu, tak se zažeru, že nevidím a neslyším...♥

    OdpovědětVymazat
  17. Super! Všechno - šála, fotky, tenhle blog. Fakt jednička, Jani.

    OdpovědětVymazat