sobota 13. září 2014

mYluju též

:-)

9 komentářů:

  1. Jani, s frňákem až nahoru hlásím, že i já mám super triko.
    Vždy jsem chtělo něco origoš, v čem nebude chodit půl města...tak jsem si vystřihla šablony a mám triko ZAHRÁDKÁŘI KERSKO:-))
    Miluju ty reakce:-))

    Slečna je nádherná holka, doufám, že nedopadne jako má neteř:-(...ať je takhle krásně přirozená co nejdéle...
    Magda
    (díky za hezké ráno:-)) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem chtěla...jsem ráda, že se nám tu počasí zhoršilo bo dávají Malé Edisony:-))
      A ten můj dinomaniak nerad kouká na dětské filmy...ach jo...dnes už takhle krásné filmy pro děti nikdo nenatočí. Edisoni, Páni kluci, Duhová kulička, excelentní Krakonoš a lyžníci....
      pááá

      Vymazat
    2. Jo, malou náplastí byl Modrý tygr, ale já prostě žeru Báru Hrzánovou ve všem...Magda

      Vymazat
    3. Mame ve Vyhnalkove starou, opryskanou, klasickou drevenou lavicku s rudym napisem "ZAHRADKARI KERSKO". Stoji naproti Domovu duchodcu, u potoka s rakosim a kacenama, no proste mily pribeh, ktery nuti do usmevu...

      A Cesta do praveku, Ogarkuv dinosauri nejoblibenejsi!

      A Hrzanova - prima! S Holubem paradni:-)

      A za to rano taky dyky a dneska jdeme na muffiny, da-li slunko (takze tak nejak naveciiir). Opatruj se, duse zlata, a cus!

      Vymazat
    4. :-))
      A víš, jak Holub požádal Báru o ruku? Teda jinak, za jakých okolností Bára povolila, že bude svatba? Holub byl z Báry tak unešený, že jí hned po odehrání hry požádal v divadle o ruku a Bára oponovala, že spolu ani nechodí.
      "TAK JSME SE PROCHÁZELI CELOU NOC ABY BYLO JASNÉ ŽE SPOLU CHODÍME"
      Oni dva jsou úžasný pár.
      při čem mi ale tekly slzy...Bára byla kdesi v pořadu jako host a vyprávěla, že byla s malým Tondou někde nakoupit a ona se mu ztratila mezi regály...a Tonda začal volat:"Princezno!!! princezno, kde jsi?" A bára povídala:"No a lidi začali hledat nějakou krásnou maminku a přišla Hrzánová":-))
      Já ji miluju.
      Jo a mám doma knížku o tátovi Hrzánovi (Komik se smutnýma očima...myslím) a tam vzpomíná, že když se Bára narodila, dával to na vědomí světu: "Narodila se nám křivochcalka":-))))
      Chi chi cha cha che che:-))
      Magda

      Vymazat
    5. http://www.youtube.com/watch?v=B2DsiaS009M
      Od 3:09 DOPORUČUJI nedržet kafe čaj ani nic tekutého a připravit si kapesník:-))))
      Magda

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Forever and ever! A hlavne naladu a koutky u pusy, vime... ♥ pa

      Vymazat