neděle 7. září 2014

mYluju

to tam. Je tam. Všecko tam...
Forever and ever!

13 komentářů:

  1. Nádherné fotky, to tvořeníčko se mi moc líbí..a ty staré věci..ach...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou místa, která zůstávájí tím Doma pořád, že jo?

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, nemůžu se vynadívat.... a ta háčkovánka.... moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  4. Jak na ten kabel? To se dá obháčkovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Silné fotky, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež by som to tam milovala ... tie formičky do piesku ... presne s takými som sa hrávala ... a to mi tiahne na šesťdesiat ... pekné dvere s fantastickou vitrážou ... presne také sme mali (samozrejme bez vitráže hi hi ... ) kým sme ich nevymenili za plastové, zateplené ... teraz mi je za nimi smutno ...
    Veľmi pekné fotky ... pozdravujem .... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky =)
    Připomíná mi to všechno chatu, kterou babička s dědou už dávno prodali a já tam téměř vyrůstala - přesně vidím tu otevírací skleněnou vitrínu s hrníčkama všeho druhu, vůně dříví do kamen a zvuk když se prohrábnou rukou sušící se ořechy ♥

    OdpovědětVymazat
  8. ...parádní pohlazení před spaním...přesně tyto hračky jsem mívala celoročně na písku za babiččiným barákem...než železné bábovičky zrezly...a nebo v nich brácha odlíval olovo ...vyšlo to pro mne na stejno...Dobrou noc...Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. "Mami, hřmí, to má nebe rýmu" (jedna stará hláška k dnešnímu počasí)
    Ty židle jsou prostě delikatesní!!! Miluju ty detaily na opěradlech. U nás ve městě je mrnavý domek v otřesném stavu, teď to koupil náš snědý spoluobčan a podle toho, jak ty staré židle a bedýnky vyházel na dvůr, tipuji, že se nechá snadno přemluvit.
    (zatím tam jsou bo mi synátor zakazuje krást, když jdeme kolem:-))
    Jani a ZÁVIDÍM, poslední "staré místo", které mělo duši, byla chalupy mojí babičky. Babička ťuky ťuk se drží, ale majitelem je tam už spíš mamky bratr a o těch novotách a hrlzách se mi ani nechce psát...neveselo truchlivo nas*atelno...
    Hračky na písku mi připoměly starou káču tancující po dvoře.
    A AŽ BUDU CHTÍT PŘIPOMENOUT VÝZNAM SLOVA TRPĚLIVOST, budu při tom koukat na tu omotanou šňůru od lampy, no to je VAAAAUUUUUUUUU, žasnu smekám a nechápu.
    Jani, nezapoměla jsem, myslím vím...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  10. Tos ale, Jani, nefotila letos, že ne? To muselo být nejmíň před třiceti lety, v době, kdy ještě nebyl internet a všechny tyhle moderní vymoženosti. Báječné!

    OdpovědětVymazat
  11. úchvatné fotky, naprosto překrásné...

    OdpovědětVymazat
  12. hele tam je kolovrat pro panenky! no toto...

    OdpovědětVymazat