sobota 18. října 2014

Advent je za kolik?!

Ještě neproběhly ani podzimní svátky (nutnou emerikoidní mumii už máme!) a Ogárek už se nemůže dočkat, až začne lupkat adventní kalendář. Díra na trhu, takový před(před-před)adventní kalendář!

Jedna z mnoha kuchtičkovských děr v mém mamaegu je každopádně tato, ehm, řekněme... propadáková bábovka. Je v ní půl kila tvarohu, chuťově absolutní mana, ale pokaždé se na parapetu začne pomalu hroutit, až z ní zbyte taková rozklepaná troska. Dezygnově tedy. Protože jak už jsem tady kdysi nakousla, a u buchet to platí dvojnásob, to důležité bývá ukryto uvnitř.

Mé oblíbené zátiší, vedou tu tiché dialogy, pod nohama jim vrní lednice a z okna šmírují bé-e-čky (jak říká ovcím Benji). Občas s nima postojím a jen být v jejich přítomnosti je tolik povznášející!

Ponožkoidní hračku spíchlo dneska Benjimu Stehýnko, háčkuju si šál, který už v jednom provedení bydlí v Brnále (neva? když mně se po něm stýskalo:-)) a Benji, který s přehledem dokáže elegantně proměnit každou trapnou výzvu pro úsměv do foťáku. Je to rebel.

14 komentářů:

  1. Jani!! rooster hill jede v plné formě!! Benji je úžasnej, už jsem se kochala v předchozím příspěvku. Co se týká tvarohové bábovky, u nás zásadně sražená ale uvnitř mana. Co se týká šálu - jasně že neva, jak by mohlo, je úžasný:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fuj fuj fuj, rok od roku dříve a dříve....na začátku října nervový otřes, když v sámošce padlo slovo KOLEKCE...nu což, jsem amazonka, oklepu se, ale dnes???????? jdu si koupit čajovky a tam na mě koukají ADVENTNÍ SVÍCE!!!!!!!!!!!!!
    To už nebyl otřes, to byla realita. A úžasná paní Mrázková to dovršila:"Já se na to ale musím koukat denně!":-))
    Palec nahoru za plechovky, mám stejnou úchylku. A extáze dosahuju při každém detailu ve Vyprávěj:-))
    Dokonce jsem na You Tube našla retro reklamy s balonkovým paňácou, modří vědí?
    A pozor a heč a aha - Kuba urval splachovadlo, přišel náš pan opravář, hledal "čepičku" na splachovadlo a co donesl? totální retro klenot - žádnou bílou juchú modernu - nýbrž černobílou čepici s labutí DITMAR - URBACH Diturvit:-)))))))
    Céra vlasti a ponožky - smekám!!!
    Benjiho ksichtoobličeje taktéž:-)))))))
    O bábovkách mi nemluv...včera přijela druhá babi se sestrou (mistryně pečení) a já schovala tu mou hrůzu v troubě, pak jsem to v rámci zasmání vytáhla a holky si to daly na lžičku:-)))
    Krasavice se mi při výklepu jaksi rozpůlila...
    recepis pošlu, dyzajn jako dobrý - na obrázku, v realitě ou nou:-((
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.mamincinyrecepty.cz/sladke-babovky/vrstvena-babovka-s-tvarohem
      a co jsem onehdá objevila karob, nikdy jinak!

      Vymazat
    2. Anonymní19.10.14 0:00

      a jak jsme nabrnkly ty vzpomínky na střední, ještě jedno retro, prde:-))
      Blančino háro...já když si hodila na vlasy mahagon nebo měď nebo co to bylo...tak mi spolužák říkal "Rudá záře nad KlDNEM":-)))
      Tak retro na brounoc a jdu do pozice ležícího střelce...

      http://www.youtube.com/watch?v=QKPN4K46_H4

      Vymazat
  3. Ponozkoidni hracka je super. Si ji asi taky udelam:)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za zvednutí nálady (akorát jsem si rozřezala prst o střepy,).

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že tu zase jsou vaše drobky ze života. Pro zdrcnuté bábovky mám slabost - asi že se mi čas od času taky taková vyvede - stejný recept, ale NĚCO je jinak... Prostě aby člověk nezpychl, nebo co. Ale já si ji klidně vydloubu lžičkou z formy. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. mě docela zabírá tu bábovku z formy nevyklopit, než vychladne ;-) pak se mi tak nezdrcne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tvarohové nikdy jinak. Vychladnout ve formě - pak je mana uvnitř i navenek:)) Hana

      Vymazat
  7. a já se taky děsně těším na advent a vyrábim dárky a píšu seznamy a šiju chudáčky a ty kukuče!a to zátiší!chci taky:)a taky chci myčku,f nám spí v kuchyni a spí pořád a já pak pořád vidím hory nádobí a prý je to děsně eko a šetří to vodu a vůbec. hehe. a čokoládu, achjo. každý den čtvrtku. mě by kalendářík nestačil. ale ještě že ten podzim je tak krásnej!a mě zas praskaj koláče(pěkně upečený litý a uvnitř vyběhlá bublina. těsto mám rozmíchaný dobře ale trouba je stařenka před hrobem, ani nejde otevřít chudák, tak máme rádi i ty prasklý koláče. bábovky se kupodivu daří, ale ta tvoje vypadá naprosto výsostně. to je hodný stehýnko...

    OdpovědětVymazat
  8. Áááá...tak to je ta tvarohová:). Jináč zrovna včera si Prostředníček rýsoval kalendář- kolik zbývá do Mikuláše a štědrého dne:) A na lednici ty a taťka? (jasné, že ty ten anděl) :)))

    OdpovědětVymazat
  9. ...jsem ráda, že jste tu zase častěji...

    OdpovědětVymazat
  10. A ten roličkový panáček na prvním obrázku bude součást betléma? Blízkovýchodní pastýř ovcí?
    Mně se ta první fotka spojila s nadpisem a už toho panáčka nevidím jinak než u jesliček. Ale ty se instalují ještě později, až po adventu to si panáček ještě počká.

    OdpovědětVymazat
  11. ...bábovka je umění, které též neovládám na vysoké úrovni...a k tomu stíhá i ty luxusní řízky...těším se na tu chvíli kdy se i moje dcera realizuje jinak než na papíře nebo schováváním v májských sochách :-)

    Taky bych si měla udělat nějaký "fahr plan" do prosince, jako ogárek on je totiž úžasný a ten druhý to je slunko největší :-)) Těším se :-)

    OdpovědětVymazat