pátek 24. října 2014

Baktus zas

Starý dobrý Baktus. Dlouho jsem jej nepletla, takže když přišlo zadání, ráda jsem byla. Pak jsem si ale vybavila tu pravidelnost a systém a řád, jistotu, že po pruhu tmavé přijde pruh světlé a trochu jsem se při té představě oklepala. Prostě bych to teď nedala. Trochu chaosu a hravosti a nečekaných zvratů ještě nikoho nezabila. A co nás nezabije, to nás posílí a navíc - kdo sa bojí, sere v síni, jak říká Pepa - takže premierový Baktus s nepravidelným pruhem byl jasný. Mně totiž nezbývá, než s Pepou souhlasit. Pardon.

Merino/4mm/pro Jituš. Na revanš. Děkujem...

8 komentářů:

  1. Nádherný šátek... Díky za inspiraci a krásný blog . Právě jsem dokončila šátek , který mě naprosto okouzlil u tebe na blogu.... Tímto tě zvu zase k sobě na blog. Hezký den Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný. To nepravidelné pruhování je jako příběh :o) Pletení baktusu mám v plánu už od loňského roku ale bohužel ještě pořád jehlice nejsou mé kamarádky.
    Jo a Pepa má pravdu :o) krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Nepravidelný vzor je pěkný a na pletení asi stokrát zábavnější.
    A víte, proč sere v síni ? Záchody byly venku z chalupy, kdo se bál, šel v síni do kýblu. Z moudrostí našich předků :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Pepu, neviem u nás sa hovorí kdo sa bojí, nech nejde do lesa, ale sere v síni, to nepoznám :))) Inak pruhovaný je vydarený.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný Baktus, pro mě je tak trochu droga,M

    OdpovědětVymazat
  6. Janičko, je prďácký ... Elegance ... pravidelná nepravidelnost ...

    a Fox to vystihla přesně ... s kýblem :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Váš blog je jako oáza..... děkuji, Klárka :-)

    OdpovědětVymazat