čtvrtek 23. října 2014

Dekodace html

Taková slunná neděle to byla. Slunko nad náma, slunkový bandičky kolem a hlavně - slunce v duši. Tušim, že Ján Zákopčaník by z nás měl velkou radost. Tři matky, osm dětí, jeden outěžek a jeden hrdinný to ot. Blogosféro, díky za ně!

Pohled na čokomlsouny ach, na zpraseného synka achach. Folkloreček malučko:-)



Statický klid nám nedodal ani tibetský kout, nějak se ta dětská energie rozpínala nad rámec všech těch mlýnků a Buddhů, pečlivě střižených bonsají a kamínkových pěšinek. Ale zase jsme si to pěkně užili, to jo.

Benji ladil. A šplhal. A válel se. Měl tak nejlepší výhled na plameňáky, v poloze ležícího střelce. Jednoho chlapečka silně inspiroval, ale jeho maminka stihla zakročit. Chudáček...

Stravovací rozmanitost aneb z extremu do extremu. Při neděli všecko jest možné. 
V Lešné rozhodně.

Taky jsem si chtěla vyfotit dvojportrét s tučňákem. Jakože já a tučňáčí tlamička. No, neklaplo to úplně podle plánu - buď jsou oni moc rychlí, nebo já moc pomalá?!! Tak aspoň tak. Robka a dupka (teoreticky by se to mohlo jmenovat i prostě - Dupy).

8 komentářů:

  1. Lešná nikdy nezklame, zvlášť když klapne počasí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky říkám! Každému! A furt! ...bychom (si) měly na ředitelství navrhnout nějaké provize, dyť taková propagace:-)

      Vymazat
  2. Benjiho výtlemový happy úsměv do foťáku a ta malá člověčí dravost:"Já tam dosáhnu,jo a jo a jo!!!"
    A Benjiho skoro osvícená ouška jako kdysi prosvícená Ogárkova ušiska:-))
    Neděle krásná byla, i u nás. Až na to, že mi syna málem zabil farář:-)))
    (měli jsme v plánu během vejšlapu někde schovat poklad a protože u kostela bylo nejvíc kaštanů, Kuba ho chtěl hledat tam....a jak se říká, že na jistých místech je nulový provoz bo tam jezdí auta jen v úterý a v červenci - tak zpoza fary najednou vyjelo auto:-))))
    Farář se smál, já se smála, dítě uskočilo - i když já řvala "Kubo doleva", Kuba automaticky doprava, klasika:-))
    Ogárek si vedle slečny také hověl spokojeně!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a Folkloreček....smích, hned si vzpomenu na bratrstvo statečných - Ebeny, jak nazpívali Folkloreček - fakt bestovní!!!!!

      Vymazat
    2. http://www.youtube.com/watch?v=czGSnnDShnQ
      ...jak k tomu ty děti přijdou...

      no jak, Ema má mísu, máma mele maso, a B+O+ZS mají mámu Janu no ne?

      Vymazat
  3. Jani áchh já chci taky slunnou neděli! A štastný ač zprasený synek? Co je víc? Nic. A z Benjiho je chlapisko a ten úsměv a ty oči! Mávám do dálky . Krásně jste se měli! Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vaše klučiska jsou prostě NEJ! ♥
    Hoj J.

    OdpovědětVymazat
  5. There is SHOCKING news in the sports betting world.

    It's been said that any bettor needs to look at this,

    Watch this now or stop betting on sports...

    Sports Cash System - Sports Betting ROBOT

    OdpovědětVymazat