sobota 15. listopadu 2014

Dilema

Tak nevim. Nosit či nenosit?
:-)

14 komentářů:

  1. Ola Jani .. kolikrát se mi nelíbí a ony rebelky je mají za pohodlné ... Je to dilema ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak tohle fakt neřeším, mám totiž strašně dobrou povahu, skoro jako pan Křepelka - ať se mládí vydovádí - jak se párkrát opakuje v naší milované Žofce:-) Ale Stehýnko je taky taková moje opička a tak, když už z Lán přišlo vysvětlení Pussynek, jsem trochu na vážkách, mám-li ji s takovou prasárnou nechat běhat světem?! Rozumíš mi, matko... :-)

      Vymazat
  2. Tak takhle malé děti snad tu angličtinu řešit nebudou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...no já nevím...po nedávných lingvistických přestřelkách...ta naše poupata ovládají i Google překladač:-))
      Magda

      Vymazat
    2. Tuším, že naše poupata ovládají i námi rodiči/pěstouny/vychovateli/dozorci netušené:-)

      A Magdi - Sazaváááá! Ona je boží.

      Vymazat
  3. Dodatek pro autorku...
    best od Blondýny?
    HOVNO AFRIKA!
    SÁZAVA!!!!!!!!!!!!!!!
    Pa Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm....Jani, dej si mužský protipól, karla hynka a Cosmopolitan....a já si jdu dokoukat Poirota nebo prošvihnu vraha

      Vymazat
  4. Bych to vůbec neřešila:-))). Myslím, že naše děti jsou inteligentnější než pan P! a ví, co slovo znamená:-)). Jani sleduji váš blog už dlouho, jen su blbý komentátor. Něco bych od vás potřebovala, ohledně pletení. Nepoužívám gmail a mohla by jste se mi prosím ozvat na slunecnices@seznam.cz.? Byla bych moc ráda. Když tak mrkněte na blog, taky pletu a třeba se vám tam něco šikne. Pěknou neděli Věra PS. su z Valmezu:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Řekla bych, že na doma dobré. Přinejhorším lze nosit obráceno naruby. Pro mně je podstatné, zda oblečení pro děti není z umělých vláken, ostatní neřeším. Naši kluci do čísla 110 chodili doma i v růžových teplácích po sestřenici, a nijak jim to vkus nebo orientaci nepošramotilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se to nevyhrotí jako v dětství a dospívání Járy Cimrmana, že?:-))
      Hezký den,
      Magda

      Vymazat
    2. ...ale kam až to Jára dotáhl!

      Já bych Ogárka klíďo do nějakých růžových spoďárů narvala, ale když ty dnešní děti, to už jsou skoro hotoví lidi s názorem (a nebojí se jej dokonce prosadit a to je někdy taková pruda - didaktický respekt nerespet:-))

      Vymazat
  6. Za mě ne, protože nemám ráda anglické nápisy jakéhokoliv druhu. Ale mně se to říká, když mám ještě děti předškolní, tudíž na nápisech netrvající.
    Týká se dotaz i toho druhého kousku, co tam visí ten žirafí či kýho výří úd? Toho jsem se lekla víc :-).
    To úplně vpravo bych nosila ráda :-).
    L.

    OdpovědětVymazat
  7. Já rostu i z českých nápisů na dětském oblečení. "Mně to stačí říct tříkrát", od babičky. Jenže z kvalitního materiálu, tak jsem se smířila. Od stejného vtipálka jsem viděla "Slyším, ale neposlouchám". Nelíbí se mi ani "Bydlím v mamahotelu" nebo "Šatí mne matka" a pod. A teď si vzpomínám na největší gól, a to na teplákovku od babičky pro našeho 6 letého syna, subtilního a jemného, s anglickým nápisem "Chladný zabiják". Překryla jsem aplikací. Jako polehčující okolnost uvádím, že babička nemluví anglicky.

    OdpovědětVymazat