středa 19. listopadu 2014

Kolektivní duch

No jo, podlehla jsem. Prvně jsem to chtěla nechat plavat, říkala jsem si - dávat prachy za něco s nejistým výsledkem, teď fakt ne, navíc čas a tak a blablabla. Pak mně došel balík od Tvořivé ovce. Vzal to hezky oklikou a skoro týden si poležel v nějakém depu v Liberci. V Liberci?!! Není vůbec na trase Budějovice - Vyhnálkov, ale OK. Byla jsem trpělivá. Čekala. Těšila se. Pak rozbalila a brala to jako znamení, když už jsem teda ta fatalistka, che. Chudák příze ležela někde ve skladu ladem, v zimě a tmě a prachu, musela jsem ji nějak potěšit. Pomazlit. Dýchnout. A Katka zrovna hodila do éteru první obrázek Westova mysteria (kterých se už mmch na IG pod heslem #westknitsKAL2014 momentálně hemží mraky - i ten můj mráček, ano) a bylo jasno, že se na Stephenově vlně svezu taky. Jízda!

A to štěstí teď! Protože ten dutinkový okraj, ten mne dost dostal. Pecka. A taky briošková část, ta byla dost zábavná. A ty křížky teď? Výborné. O počátečních zužujících se sekvencích, to ani nemluvím, snad jen - dost jsem chrochtala blahem.

Jinak klasika, malování a dlabanec, mlask a chrocht a to tak...

...nějak...

...kontinuálně:-) Dobře je.

13 komentářů:

  1. Jani, to je skvělé, taky si chrochtám - a jak píšeš ten krásný okraj...nádhera....no a ta poslední fotka:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky patří Tobě, Katu! Okraj pecka, o tom žádná!
      Poslední fotka = folkloreček. On už je takový:-) Třeťátkům zdar!

      Vymazat
  2. Už kdysi jsi mě dostala touhle kombinací - hořčice a holubí pírka....
    Benjiho optikový výtlem mi připoměl brýle pana Kemra v Šíleně smutné princezně,
    a ta ouška - jen cvrnknout:-))))))))
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to byl šál, který se pak páral, později Ogárkův svetr. Šedá s hořčicí je absolutně podzimní kombinace a ten já prostě žeru, nedá se. A uši má Benji proti Ogárkovi dost ukázněná, to mu odstály ty brejle. Ale já odstávající ouška miluju možná stejně jako ten podzim ♥

      Vymazat
  3. jako okraj, dutinkový, tak to je mazec.... (y)
    PS: jestli náhodou není v Liberci černá díra.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozitivní je, že liberecká díra nakonec balík vydala. To se mi fakt dost ulevilo - už kvůli dutinkovému okraji, žeano:-)

      Vymazat
  4. Já odolávám. Zatím. Ale teda nevím jak ještě dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem strašně zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na výsledek. Ale tobě se to jako vždy určitě povede na jedničku. Jo a jestli si myslíš, že pletu ty ponožky, tak ha ha ha! Ale spacák už bude hotový:-))))). Jsem tvůj dlužník. Pa Věra♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život je otázkou priorit, Věrko:-)) Spacák je na jasné špici, se ví. Ale na fusky se těším, potřebuju nakopnout, tak na Tebe dost spoléhám. Já jsem poslední dobou vůbec dost nakopávací typ... :-)

      Vymazat
  7. Je to dobrodružná jízda! těším se:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, ta kmbinace barev je úžasná! Už se moc těším na výsledek :) Já taky uvažovala, že bych se přidala, ale zatím odolávám :d
    A ta pohoda u vás doma ... hmmmm
    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Petry a Heli, Evi - hip hip, hotovo. Vázne focení, ale to už neuteče.

    Heli, na Tvůj se taky těším! Je to z té Alpacy dost příjemné, muchlací ažaž. Krása!

    OdpovědětVymazat