úterý 4. listopadu 2014

Mami, uháčkuješ mi sovu?

 To byla prapůvodní vize totiž. Pak jsme sedli k netu, ubožáci bezfantazijní, a Google mezi desítkami různých háčkovaných/pletených sov nabídl Ogárkovi i obrázek Kukyho. A to se nemělo stát. Nebo vlastně jo, jsem zapomněla, že jsem fatalistka:-) 
•••
Hele, a nechtěl jsi náááhodou sovu? - Když on je ten Kuky takový dojímavý...

 Po dlouhé době přišly na řadu jehlice. V létě jsem se svezla na háčkovací vlně, ty plédy mi prostě nedaly spát a musela jsem si je nutně všechny prožít. Krása. Čepka to rozsekla a jakkoliv mohutně jsem ji plánovala pro Benjiho, roste nám, chachar, jako z vody a čepici bude asi muset adoptovat někdo z Barevného světa. Sorry, Radu, to je mezi mnou a Čtvrťáčkem.-)

Aktualne.cz z Vyhnálkova aka kouzlo nechtěného. Trochu mne teda mrzí, že společnost bude panu prezidentu dělat zrovna Ondra, ale třeba to není ten náš a třeba, za předpokladu, že je to tedy nějaký cizí, má pana prezidenta rád a je jeho věrným nohsledem (a je pyšný a hrd, jak to Miloš zase všem ukázal:-/). Nemusíme všemu rozumět. Ale souhlasit se vším taky nemusíme.

8 komentářů:

  1. Povedlo se vám to všechno, ač jsou holt některé věci jinak, než by člověk předpokládal, chtěl, plánoval... Jak jinak s dětmi, že... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jinak v zivote, ze...:-)
      Mne ty plany nejak "zrazujou" celozivotne, vubec se mnou nedrzi basu, bez ohledu na pocet deti v domacnosti. Ale nevzdavam se!!! Jednou budu Velmistr splnenych planu (ale ted jsem na to jeste asi moc... mlada:-)) Zuzu, mejte se hezky na kopecku, dala bych plan na 8.3. v KM, nebo kdykoliv na Lesne, ale ja a plany, vis jak to je. Kazdopadne prekvapka mi v zivote celkem vychazeji, tak se treba prekvapime:-) Tesim.

      Vymazat
    2. edit.: 8.5. :-)
      http://rooster-hill.blogspot.cz/2014/05/km-zase.html
      J.

      Vymazat
  2. Ja bych capku adoptovala hned!!!:)je to zase nadhernajs!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klukum upletu, zrobime smenny obchod, Zuzi, treba:-) To ja rad!

      Vymazat
  3. Tak oba hoši se budou mít, vlastně všechni tři aj s "Kukoškem" páč Ogárek je 1*

    ...pan prasident "no comment" https://soundcloud.com/hitradio-1/xindl-x-zdravime-vas-pane-prasidente

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůůů, kujem!!!! Je nám ctí! R.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna nedávno jsme "jaký, kdo, co dělal" hráli v práci-vypadla síť a my nemohli pracovat. Navrhla jsem, ať si dáme jednu, dvě hry a musím říct, že jsme se pobavili jako už dlouho ne :) Jako dítko jsme to hrála strašně ráda, hlavně když vypnuli proud, tak se vždycky zapálily svíčky a zasedli jsme ke kuchyňskému stolu, rozdali papírky a už to jelo...Prostě jednoduché a skvělé!

    OdpovědětVymazat