neděle 9. listopadu 2014

Pastelky

Momentálně nejoblíbenější Ogárkova výtvarka - jednoznačně rozžehlované voskovky. Super volba, vezu se s ním!


 Háčkyčárky do dobročiňáku. Ogárek i Stehýnko tam moc rádi chodí (och, díky, děti!). Občas si koupí něco víc, ale štěstíčko za deset kaček z kapesného to jistí. Když tam chodíme na kukandu, napadlo Kuřata hodit i nějakou drobnost do oběhu a Kohoutí matka se (opět) svezla. Dobrá věc se musí podpořit. A navíc - konečně mám využití pro nahromaděné zažehlovací korálky. Juch.

Ovšem pastelky tradičně nejdokonalejší aka Díky za každé nové ráno!

15 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je neuvěřitelná! Tohle jako máte za humny?! Uááá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, hodím Vám tu někdy samostatný post s vyhnálkovskými svítáníčky, taky pro ně máme slabost:-)

      Vymazat
    2. To budu nadšená. U nás si červánků moc neužijeme, schovávají se za kopci.

      Vymazat
  2. Roluju pořád nahoru a dolů, nemůžu se vynadívat. No a ten poslední obrázek, to je kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední obrázek moc povedený. Můžu být zvědavá kde je ten Dobročiňák? Jsem ze Zlína tak pokud je někde za humny, že bych se tam vyrazila podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro, psala jsem Vám na Hangouts. J.

      Vymazat
  4. Další důvod navíc zajet konečně do Dročiňáku:-) Z nákrčníků bych si vybrala :-)
    Pěkný týden přeju M.

    OdpovědětVymazat
  5. už jen kvůli té sněhové vločce, co tam nenápadně vystrkuje růžky....krása, zdravím za kopec!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky pomeeee!! Vám věřím! A dejte když tak vědět...

      Vymazat
  6. Anonymní11.11.14 9:09

    http://testovanonadetech.com/art?id=288
    Jani, tady teď ujíždím já.
    Závidím budoucím šálovám majitelkám, hnědozelená kombinace je boží!
    Také chystám na vánoční jarmark do školy - ale jen minivýšivky a drhání.
    Ale inspirovala jsi mě s korálky, Kuba to dostal darem a já ten plast také 2x nemusím, tak se ho umělecky zbavíme:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, píšu si.

      A moc díky za odkaz, neznala jsem.
      Jarmarkům zdar, zažehlovačkám všude ovšem víc:-))
      Zdravím Tebe i Kubíka, čus, J.

      Vymazat
  7. To je krása. Všechno.... Nákrčníky, korálky, voskovky i svítání.
    A že se mi ten trojcípý šátek díky vašim radám tak povedl, osměluji se k dotazu :-)
    Nebyly by aspoň rychlo návody na nákrčníky pro začátečníky?
    Děkuji předem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rychle jsem mrkla, na netu v češtině je jich dost.
      Já dělám podobně jako je v tomto návodu, jen používám polodlouhé sloupky:
      http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=12738&order=1

      Ještě k velikosti háčku. Tyto nákrčníky jsou z Lady Luxus, letité zásoby.
      Jedno vlákno Lady + bílá Sněhurka pro spojení přechodů = 8mm.
      Dvě vlákna Lady = 10mm háček.
      Je to fakt rychlovka, oddechovka, tutovka:-)
      J.

      Vymazat