čtvrtek 27. listopadu 2014

Pro lásku

k této fotce. Pro lásku k podzimu.
Šedá. Černá. Žlutá.

Technické parametry: 
Popis: Exploration Station (Stephen West)
Použitá příze: Drops Alpaca
Jehlice: 3,5mm
Spotřeba: šedá tmavší a černá po klubku, světle šedé a žluté klubko a kousek
Časová náročnost: 10nocí


Původně jsem vůbec neměla v plánu se k partičce připojit. Teď jsem šťastná jako veš, protože to bylo fakt zábavné. Napínavé. Radostné. Naučila jsem se nové věci, z mnoha z nich naprosto odpadla (nadšením) Nikdo mi nevymluví, že dutinkový okraj je objevem století. Možná tisíciletí. Celé epochy. Vesmíru! Toho mého pletařského tedy rozhodně. Taky mne dost bavil briošek a krajka na konci, achach, musela jsem se usmívat, při vzpomínce na milovaný pléd Dream Stripes. Láska!

17 komentářů:

  1. Krásný. Z toho dutinkového okraje mám brouka v hlavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten okraj je prostě boží. A přitom je to tak jednoduché, ale TAK! Pecka...

      Vymazat
  2. Tak to je vyšší dívčí.Úžasný a ty barvy...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera a ty barvy ...dokonalé!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, moc se Ti povedl! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, je nádherný a pod to co píšeš se můžu podepsat - ten dutinkový okraj doteď nechápu - Stephen je genius:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak ta dutinka jede kolem celeho pledu komplet, no mazec. To s tim geniem sedi, vsecka cest...:-)

      Vymazat
  6. Skvělá práce, tleskám ještě jednou. A ty barvy, podzim 2014 zakonzervovaný na dlouhé časy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, 2014 jak vyšitý (vypletený)! Žluté radosti a naděje a štěstí a černé obavy a smuténky a krásně šedé všednosti, no jo. Říkala jsem si během práce, jestli ten šál není moc kontrastní. Tvrdý. Ale pak mi to seplo. Tohle teď žiju. Všecko, jak má být. Ó, jak překvapivé:-)) A děkuju. Hlava u Tebe, břúšku pusu, zbytku družstva pozdravení!

      Vymazat
  7. Nádherný. Pořád musím koukat na ty barvy.

    OdpovědětVymazat
  8. To je fakt nákaza :) Taky už se pomalu chytám ....
    Jeden chlapík jak zamává s tolika ženskýma !

    OdpovědětVymazat
  9. Je tuze krásný ... nakažlivé to mámení, ale to ty víš ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já moc děkuju, moc. Nákaza fakt. kdyby byla každá tak tvůrčí a nesla takový plody, to by se krásně stonalo! Hezký Advent vespolek přeju, J.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten je ukázkovej!!

    Jaký okraj a jaký dutinkový? Budu si ten návod muset pročíst!

    OdpovědětVymazat