pátek 14. listopadu 2014

Záškodník

Ano, byla to idilická chvíle. Kafe a pískový dezert, práce na zahradě hotová, pletení po ruce. Slunko a teplo a děcka a všichni jenom ve svetru, no listopad se trhl, nedá se. A tak se mi to líbilo. A tak jsem si to vyfotila. A tak Benji vycítil, že tohle je opět jeho chvíle. Poslední dobou se na to specializuje.

 "Tak co, mami, máš to?!"

Hezký víkend přeju! Přejem!
(Tady se narval na plot a řval na půlku Vyhnálkova - "Brýle, mám brýýýle!")

8 komentářů:

  1. Benji je sladkej.
    A ten dezert určitě taky, byť jsem v první chvíli myslela, že je to zas nějaká spešl záležitost z Kohoutího vršku.
    Pak kouknu pořádně na fotku ....... a je jasno ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Benji je hlavně strašný kašpar. Pecka.
      Recept už tu dlouho nebyl, co? Ti něco vymyslím (teda nevymyslím, jen přepíšu osvědčeného cosik třeba:-)).

      Vymazat
  2. Dezerty podobného ražení jsem měla ve své první kuchyni u babičky - v králíkárně:-))
    Králičí bobky prý byly místo třešniček na dortech....a dodnes s babi Maruš přemýšlíme, jak se jmenoval můj první muž (bratranec) :-))) Já byla Boženka.
    Králíkárna, babičky snídaňový chleba na kostky, boj o to, kdo pojede na kole nakoupit - rozuměj po 4km silnici mohli jen ti nej!
    (dodnes se řechtáme při debatách o jejím kolu - Dejmon nebo Sejmon? - retro nejretrovatější.
    Kdysi ho babi nechala při nákupu před obchodem a prý tam u něj pak čekal pán, že ho odkoupí do muzea!!!)
    Benji, ty máš ty vlásky víc a víc světlejší. A ty oči - pořád dumám, která hnědá může být tak tmavá, nevím, to už jsou snad černé jak rozrytá zem...
    Krásný den tam k vám.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boženka byla moje mamka, to je jasný. Ona to jméno neměla ráda a jednou rozvinula skvělou teorii - kdyby byl Bůh žena, byla by to Božena, takže vlastně dobrý:-) Ale jinak než Bobi/Bobino jí nikdo neřekl. Teda babička jí říkala zásadně Bohulko a to asi nesnášela ještě víc než tu Božku:-) Ale my ji - Božku - milovali a milujem furt:-) Takže volbu schvaluju tam kamsi do historie.
      A to kolo a samostatnou cestu do sámošky/koupák/pro mlíko, to máme stejně, u nás taky za odměnu. Jé, kde jsou ty časy, nostalgie jako blázen.

      A tu rozrytou zem, ehm... Může být. Akorát se včera netrefil do hlíny a tak to naryl do kamene, takže rozrytý zůstal protentokrát ret. Ale nese to statečně. Je to hrdina, ač ladný blondýn. Stop předsudkům. Čus bambus a Vám s Kubou taky hezký chvíle přeju! J.

      Vymazat
    2. Smazala jsem nostalgicko-reálný popis minulosti a současnosti babiček....a dám radši jen jedno milované moudro: mé oblíbené, vo tom žádná:
      KDYŽ BŮH STVOŘILA MUŽE..................................................................
      ...........................................V PODSTATĚ JEN ŽERTOVALA:-)))))))))))))

      Vymazat
    3. PS. dík. Zase jsi múzou motivace.
      A teď pošlu skromnost do háje, až babi najde pod stromkem 10 sprchových gelů....atd...já jí udělám s Kubou písmenkově obrázkový seznam vzpomínek...jo, tak jako Tvůj táta...a kdysi moje máma, když to byla máma....
      Kuba sice nerad maluje "na povel, či na přání", ale zkusím to.....
      Hrozně ráda riskuju dárky "přes srdeční komoru", teď měla taťkova maminka narozeniny, dostala takové ty koupené dárky ...a já jí vyšila obrázek....ty oči úsměv....

      Vymazat
  3. Zlatej záškodníček. A ty dny jsou fakt neuvěřitelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas se vším, Lenko! On vlastně většinu dne chodí a škodí, ale tak nějak...mile:-) Dyť máte taky ogárky, tak asi víte.

      Vymazat