sobota 22. listopadu 2014

Žije!!

Včera dvacet pět let bez taťky. Stále s jeho kaktusem! Nechápu. Jak ten čas letí. (Ještě větší záhadou každopádně zůstává fakt, jak ten kaktus mou ne/péči zvládá. Štěstí, že nepěstoval orchideje.)

Já včera tak usilovně přemýšlela, jestli ten post hodit do éteru nebo ne, až jsem raději usnula:-) IG sekce ví, Benji je sova a tak se v těch deset večer už málokdy od vrnícího kloučka z peřin vyhrabu. Tak jsem to chtěla nechat. Stop patosu! Nou sentiment! No a dneska jsem něco hledala (prozměnu NA skříni, ve které je celý svět) a on tam ležel, v tichu a prachu... A nikdo mi nevymluví, že tam na mne prostě dneska čekal - když jsem jej kdysi hledala, zaručeně jsem se dívala i na inkriminované skříni a rozhodně tam nebyl:-)

 Taťkův pavouk na celé housle. Haleluja! Takže asi fakt budu muset strunky oprášit. Těšim.

...brou noc!
(Made by Stehýnko/školní výplňová)

8 komentářů:

  1. úžasný pavouk ... tak opraš ... miluji tu hudbu houslí

    máš krásné vzpomínky na tátu ...

    OdpovědětVymazat
  2. já housle miluju...ale neumim. Třeba vybrnkávanou Sirku v louži!znáš?a hnězdičky jsou krásně povedený, my zkoušeli minulý rok, teda já , děsně se zkroutily nebo popraskaly a krom jedné nedopadly. nějaká vychytávka?a pomeranše nebo mandaríny?a ty kapesníčky, takový bych chtěla:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani... díky, žes to poslala ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, taky jsem hrávala. Ale obávám se, že už neumím ani otevřít futrál. :)

    OdpovědětVymazat
  5. postav rodinnou smečku do řady a vlňte se...
    http://www.youtube.com/watch?v=fmayGp7jDIw

    Pane tatínku tam nahoru: díky za tu céru, povedla se Vám.

    Dnes jsem zase prořvala Den pro mou lásku...odcházení těch nejbližších bolí bolí...
    (tenhle film miluju!!! Ty Martiny oči, detaily bytu.....UDĚLÁM VŠECHNO NA SVĚTĚ PRO TU LAMPU, CO MĚLI DOMA - při scéně v posteli, kde Harapes krmí Martu)
    Hezký večer na vršek...a tiché šibalské úsměvy v peřinách...
    Magda

    OdpovědětVymazat

  6. Pavouk oblepený náplastí úplně jak ten můj... :-)

    OdpovědětVymazat