pondělí 15. prosince 2014

A Brno nedělní

 Psali "dvojka v kočárku"...
Máme! Jedem!

 kofi kofi ňuch mlask mňam

A trhy za bílého dne. Byla jsem tak ráda, že jsem si urvala i kus té večerní nálady v sobotu, nesrovnatelné, co se atmosféry týká. Nedělní ale byly stejně lepší, protože Stehýnko a brácha s rodinou a kamarádíčkové a tak. Víme. Samota gut, ale vzácné chvilky bez záruky jsou prostě nejvíc.

 Háčkovací/pletařská zákoutíčka.

Zdar jak Brno! Za rok zas.

19 komentářů:

  1. Jó Kofi Kofi taky miluju....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kofi Kofi výborné. Já z toho byla tak nadšená. Říkám pak bráchovi - měl jsi slečně raději říct, že jsem z dědiny - a on - ségra, to jsem fakt nemusel ani říkat:-)) No krása. Mohli by jednu kárku hodit i k nám, já bych si ji tu tak hýčkala ♥

      Vymazat
  2. Dvojka v kočárku je super:-))
    (tatínek se kdysi jako voják z povolání vracel s kolegama ze školení, vzali to přes hospůdku...a pak jeli tramvají, rozuměno v dobách, kdy ještě v tramvaji sedávala paní a prodávala lístky...no a když chtěli pánové vystoupit, přečetli nápisy a dbali pokynů VYSTUPUJETE-LI S KOČÁRKEM, ZVOŇTE 3X.
    No a ta paní vůbec nemusela křičet a burácet, pan Kočárek občanku ukázal:-)))
    Drž si zážitky, srdeční komora potěšena, viď?
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strip bar a dětská cukrárna...a dohlíží na to Chaplin:-))
      Magda

      Vymazat
    2. Kočárek super, bavím se!
      A strip/kids/chaplin - to mne úplně dostalo:-)))
      Magdi, čus! A dík!

      Vymazat
  3. matoucí čepice (oboustranná....)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy nevíš, kdy se bude hodit:-)
      Já vyšla ráno v šedé a vracím se v pruhaté, nepochopíš:-)

      Vymazat
  4. Díky za zprostředkování předvánoční městské atmosféry.
    Já to mám letos úplně bez vycházek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co holek by s Tebou měnilo, že jo... ♥

      Vymazat
  5. Jééé ta čepice. Budu muset se na to pletení mrknout. Jen mám po druhé po sobě angínu tak zatím má jiné starosti :(

    OdpovědětVymazat
  6. za mě je řeč o tvojí čepici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru! Angína fuj, s jehlicema je každopádně větší zábava. Buď brzo zdravá, držím palec a budu se zas někdy těšit v Krajském:-)

      Vymazat
  7. Ta s KB je pro mě,že? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Týýý jo...úplně se mi chce říct "Co to je za super město?"....a ono to přitom Brno, ve kterém žiju!
    Nějak to z té reportáže vypadá úplně jinak (líp!) než naživo pěšky z chodníku....
    Mějte se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Brno přijala až nedávno, pocházel z něj taťka a tak nějak jsem na to město neměla zrovna milé vzpomínky (což nesouviselo přímo s taťkou, samože). Ale teď jsou tam lidi, na kterých mi hodně záleží, tak jsem dala Brnu ještě jednu šanci a ono se to ppoommaalluu zlomilo. Jsem ráda. A děkuju!
      A taky se mějte a prožijte hezké Vánoce, Jitko!

      Vymazat
  9. Díky za setkání i zprostředkování uměleckého pohledu na mé rodiště a působiště. Prostě kdo umí, ten umí. Příští rok snad zase ahoj! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuju. A budu moc ráda, když to za rok vyjde. Tuším, že už to bude v mnoha směrech jednodušší (když už se tak hezky známe:-)). Ahoj, J.

      Vymazat
  10. Krásně zachycená atmosféra. Vánoční trhy mám ráda.

    OdpovědětVymazat