čtvrtek 18. prosince 2014

Být při tom


Vánoce za týden. Začínám propadat panice. Nestihneme s kuřatama vyrobit ani náhodou všecko, co nám padlo do adventní nálady (dokonce i navzdory dostatku volného - post/chrbloidního - času, ó ano)!

 Marie s pusou od povidel asi:-)
(A třeba úplně jiná, než ta z Betléma. A třeba vůbec ne s Ježíškem totiž!)

Plníme stavy, už jen šest andělů a kamarádi z Obláčkové ulice jsou komplet bandička.
Letos tak milý advent, ale TAK! Protože, říkal Pepa, hlavní je být při tom.
Asi tak.

11 komentářů:

  1. Jani, zachovej rozruch a paniku, nesmí se dostavit klid a rozvaha:-))
    X dní si říkám "je čas" a teď tu sedím u pc a nevnímám, co chybí.
    A jako loni organizace hadr. Chtěla jsem na zítra do školy udělat dva druhy kuliček, nějak se nedaří....a tak jsem ze zbytku šlehačkového těsta jen vykrojila smajlíky...

    Ale víš čím jsi mě NAŠTVALA?????????????
    Kde jste pobrali ty odlepovací kuličky? Já dnes s Kubou dělala přáníčka do školy, kolečka jsem dělala z děrovačky a málem padaly v přítomnosti dítěte nepublikovatelné výrazy!!! Děrovačka děrovala,ALE ODMÍTALA VYPUSTIT KOLEČKA:-((
    Takže párátko bylo hlavním hrdinou.
    Vaše toaleťáková Mary je tak něžná, fakt super!
    Vy umíte tu atmosféru krásně pouštět éterově ven!!!!!!!!!

    A má milá, věta BÝT PŘI TOM...mi připoměla, co jsem kdysi pronesla u mudry v ordinaci.
    Bohužel to ocení jen cimrmanologové.
    Onehdá jsme vyplňovali jednu žádost pro syna...a mudra (mmch, ta samá, co ordinovala i mě od plínek po pubertu) povídá:"Do kolonky MATKA napíšu Tebe, viď?"
    A já:"Ano, to můžu potvrdit S POCITY ČLOVĚKA, KTERÝ JAK SE ŘÍKÁ BYL U TOHO":-)))
    Ona mě zná, ona ví.
    Modří vědí.
    Pusu opatlanou od skořice do dáli...Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. motivační
      https://www.youtube.com/watch?v=JqUmXDU6cJE

      Vymazat
    2. ehm ještě musím, co ta věta "a třeba ne s Ježíškem"...ono je nějaké mimi na cestě??????

      Vymazat
    3. Nějaké bříško už se tady vyklubalo, ale rozhodně ne moje (ani výhledově, kamaráde), takže ani odtajnění ode mne nečekej.-)

      Lepící puntíky děditství po švagrové, ale mají je i v papíráku celkem běžně, co jsem si všimla. Třeba příští rok... :-)

      Vymazat
  2. Moc hezké výtvory. Jste šikovní. Ty stromečky se mi moc líbí, prima nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani, Marci, Sašo - moc děkuju ♥

      Vymazat
  4. I u nas se hromadi na zlate stuzce andele z Oblackove ulice...jsem rada, ze jsem premohla unavu/lenost a cerenkama mojima cteme/strihame/umistujeme...

    Byla jsem v klidu, ale ted jedu.z prace, 2tydny volno a na me pada stres z toho, ze vlastne 'nic' nemam...
    Potrebuju se zklidnit a uvedomit si priority...
    Uf...

    Od kolegyne odesel manzel...i pro ni jako blesk z cisteho nebe... Myslim na ni, jak ji je, jak to zvladne...2 deti v pubertalnim veku...

    Uz bych mela vystoupit a zamestnat mysl necim jinym...je mi pro ni do place...pomoct ji nemuzu....pomuze to, 'jen' myslet na ni a dalsi s podobnym osudem?... Kez by...

    Omlouvam se za chmury...urcite bude lip...minimalne 24., az budou andele komplet a vsichni zazpivame Gloria!

    Terka

    OdpovědětVymazat
  5. Marie je nádhernáááááá. Jani, já ten tvůj blog i tvé řádky stejně miluju. Jsou opravdové a nehrané. Jestli si myslíš, že já mám všechno vyšmrncované, tak jsi na omylu. Mít okolo puberťáky, kterým je šumem, že jsou vánoce a jednoho malého poděse, který, kudy chodí, tudy škodí...Když se dívám, jak mají některé holky vyuklízené, taky mám pocit paniky, ale na druhou stranu si říkám, bože, pořádek se nedělá, pořádek se udržuje a ať žije tvé moudro...Hlavní je být při tom:-))))))). Asi dojedu a zabačujem do lesa a tam sa zhulákáme a bude:-))))). Pěknou poslední adventní neděli. Pa Věra♥ Ať žijúúú vánoce a my s nima:-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Jo! Nejlepší adventní kalendář na světě! Pěkné, uklidňující:-) Koupila jsem ho asi třikrát:-), poněvadž jsme si postupně pořídili pět dětiček, doporučuju taky...Ale loni a letos máme vylepšení, anobrž mě napadlo ty anděly ušít z barevných plstí, je to taková variace na ty pěkné obrázky, ale jsou si docela i podobní:-) a naše nejmladší je hledá v papírových domečcích, které slouží jako adventní kalendář.
    Tak mám radost, že je tady u vás vidím! Tak ať vám andělé z Obláčkové ulice pomohou dochystat Vánoce, mějte se pěkně! Jarmila S.

    OdpovědětVymazat