pondělí 5. ledna 2015

Chlapče, jeď!

 Kdo by ty tetrapaky vyhazoval, když Ogárek pořád frčí v kolečkových řetězech? Stříbrnobílá efiš kombinace sněhu/ledu, tématicky k lednu jako... ušitá. Juch!

 Materiál pevný tak akorát na vyrážení/prošívání/zavěšení. A gratis! Dobrá zpráva.

A sníh! I ten skutečný... Blaho!

12 komentářů:

  1. Ta raznice! Je skvělá, odkud pak? A řetěz je skvělý samo taky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.fiskars-online.cz/kreativni-potreby-fiskars/kreativni-tvoreni/pakove-derovacky

    Mohe byť... :-) razu zdar! j.

    OdpovědětVymazat
  3. Hoja hoj, kolečka frčí i u nás. Odrovnala jsme už tři razničky, jak razím pořád ty lepky, ani důmyslné opravy nepomohly :-) Tetrapak je docela tvrdý a Fiskars je ve venitř plastový, já ho odrovnala na menší papírové gramáži :-) Stokrát nic i vola umoří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já raději ťukám, u nás dobrý. Jednu jsme teda odvařili, byla to velikost L a já tenkrát ještě nevěděla, jak na to, tak jsem byla urputná od začátku. A křupla páčka. To je ten plast:-)
      Teď vždycky jemně zakrojíme, to je pro nás stěžejní, a pak už to jde jako po másle:-) Zatím. I tetrapak. ťuk ťuk...
      Pozdravuju smečku za kopečky!

      Vymazat
  4. Řetězy fešné, kolečkům zdar! U nás se před Vánoci razila i kolečka z plastu, konkrétně petlahví, aby vznikl dóst alternativní řetěz na školní výstavu pet ozdob. Jen prošít jsem se neodvážila a svazovaly jsme ručně. Nevím, co by na to říkal fiskars, mám vcelku odolnou raznici, leč z cest dovezenou a nevím, je-li kde kolem nás k mání http://www.eksuccessbrands.com/ektools/Products/1_3+4_Inch_Circle_Punch_54-31002.htm?rsku=PSPWP01&rtitle=1+3%2f4+inch+-+Large+Circle+Punch (já mám velikost 2 1/4 inch)

    Jano, vám všem na Kohoutí vrch přeju dobrý rok! Moc ráda čtu, hledím...a od srdce zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plast moc nemusím, ale tohle zní dost zajímavě:-) Tak asi bude mít brzo Fiskarsová raznice skutečnou zatěžkávačku a pak se uvidí.
      Dík za tip, za přání a vzkazy.
      Vážím si, vážím a přeju totéž/zdravím taktéž. Heleno, děkuju.

      Vymazat
  5. To je pěkná recyklace. Hodně štěstí v Novém roce.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, vzpomněla jsem si na Tebe:-)
      Recyklátorský nadšenec numero uno!

      Vymazat
  6. Tak a teď mě vcelku mrzí, že mléko nosíme v konvičce od krávy a džusy si lisujeme. Tudíž tetrapaků nemáme :) Ale ten zmiňovaný plast v komentářích mě zaujal taky. To bychom snad něco vyšťourli a takové plastové záclony, když se do nich opře sluníčko...to by mohlo pěkně prasátkovat, ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase budu muset pokoumat, kam na plastové lahve. Zrobime družbu!
      Mohlo by to být efiš. Dost vzdušné. A zábavné. Tvorba i... vis:-)
      Fandím do finále a těším se na krásné zvěsti, juch!

      Vymazat
    2. Kontejnery plastožroutů nabízejí bájo vzorky! Zanořit se s takovým tvůrčím záměrem budiž jednomu omluvou. Nebo vstrčit dítě? Ten potenciál tu je značný. Záclony, no páni! Širm na lampu, naušnice všeho druhu (už jsem viděla a ač taky nejsem na plast, tohle mě bere). Mimochodem, znáte Veroniku Richterovou? Tomu říkám mít tah na bránu v recyklaci a umu: http://nisa-art.cz/wp-content/uploads/2014/07/pet-art-3.jpg

      Vymazat