čtvrtek 15. ledna 2015

ruku hore

Já ten její instagram prostě myluju.
A dnes v Armstrongovi - na světlech, z rádia.
Mami?! Už je zelená, můžeš jet...

6 komentářů:

  1. Byla jsem.... navštívila jsem....spadla mi brada.....neodolala jsem......nakoupila jsem....:-))))))) Pěkný víkend ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je snová, viď. Ratolístky...♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. A úplně nejvíc se nám karma-teorie potvrdila v okamžiku, kdy jsme s děckama vytřídili hračičky z kindervajec a obdobné serepetičky. Ta úleva!
      Pointa ovšem přichází o pár dní později - balík od sestřenky s oblečením po dětech skrývá v útrobách i...hračičky z kindervajec a obdobné serepetičky:-) Mu-he-he... Buddha je pán!

      Vymazat
  3. A já zas myluju Tajemství, kde si tyhle citáty (a nejenom je) můžeš přečíst na papíře. ♥ Tak nějak mají větší sílu! Mějte se prímově!
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším. Zatím jsem ráda, že u pressovače sjedu IG. Ale můj čas s knihou přijde.

      Tuším, jak to s tou silou myšlenky myslíš.
      (Ale furt věřím tomu, že je fuk, jestli rezonuje na papíře nebo displeji. Dobrou myšlenku stačí možná i "jen" vypustit do éteru, stejně se usídlí v centrále, pokud má pro člověka kouzlo - takhle tomu chci aspoň věřit:-)))

      Pa a opatruj se. A děkuju za tip! J.

      Vymazat