čtvrtek 26. února 2015

Do roka a do dne (skoro)

 Když jsem před rokem práskla, že jedním z mých pletařských snů jsou jehlice s výměnnými lanky, šla jsem do sebe. Jako Kristova léta už by mohla být dostatečným mezníkem v mé osobní finanční filosofii. I z okrouhaného rodičáku musí jít něco ušetřit aka možnosti tu sou, jak říkala Načeva - dycky! Tak jsem odkládala. Spořila. Těšila se (to nejvíc) a v lednu tohoto roku objednala. Dřevění mazlíci jsou doma, haleluja!

Plete se Color Affection - takový lehce rozlučkomateřskodovolenkový šál. Aby mě ty děti moje ušaté hřály non stop:-)

 Sloní ucho oráží - k vělké úlevě veškerého osazenstva Kohoutího vršku. Ono je teda Ogárkovo, ale když začalo hynout, byl z toho tak smutný, že to nutně dojalo všechny jeho spolubydlící. Ogárek fandil uchu, my Ogárkovi. Dokonce až tak, že z míst, kde původně rostl jeden lupen, raší lupínky dva. Prostě taková jemná multiplikace/karma forever und ever!

10 komentářů:

  1. Je nutné plnit sny ... své i ostatních, aby byla hezky rovnováha. Jsi báječná.
    A ucho vypadá, že se má čile k světu ... karma je karma.
    Šál bude z těchto barev neodolatelný a na těch dřevěných nových jehlicích se to prostě plete samo. Takové krásné pomazlení.

    JJ možnosti tu sou ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto chápu. já svou touhu probírala zleva, zprava a včera....včera jsem to udělala
    PS: na takových jehlicích budeš mít CA dřív než já (už jsem vypárala a začala po druhé...)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní27.02.15 8:42

    Jani, kongratulejšn srdeční. K umění šetřit a plnit si sny:-))
    Připomělas mi kamarádův sen zakoupit dudy. Přestal kouřit, šetřil.
    První "dudy" padly na bojler, druhé na auto:-))
    Ale už je má a když dudá, je to tuze skvělé:-)
    A koukám, že jsi IN, co se týče barvy roku. Prý máme letos jet na maršale (omlouvám se za patvar).
    Jsi multifunkční žena, matka manželka hospodářka pletařka....
    Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne jehlice! At se Vam na nich krasne tvori :)
    Uchu drzim palec.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak rozhodně je to machrovina. Já už totiž asi stopadesát let přemýšlím o tom, jak ty jehlice skladovat a nemít zamotané. A rychtyk, pokaždé je nemožu rozplanat! Zdar šetření a plnění tajných přání. Dnes jsem jela okolo a zase jsi se flákala, bo jsem tě neviděla:-))) Jani,pěkný víkend vám všem. Pa

    OdpovědětVymazat
  6. Na jiných už nepletu, jsou nejlepší.
    Keep knitting :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Také o nich sním, ale pořád si říkám, že mi obyčejné stačí :D No, myslím si, že stejně neodolám :)

    www.suzieway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Cílevědomá to žena :)...vyplatilo...nezahálí. Gratulace, že si ucho dalo říct!

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nadherne, gratuluji ke koupi! Vidim, ze uz jsou v akci, tak se budu tesit az nam predvedes, co jsi snimi vykouzlila :)

    OdpovědětVymazat