čtvrtek 19. února 2015

Hrubý!

Ona Zuzka je drak. Když si u mne zamluvila jeden Simple Sprinkle, brala jsem to ještě jako mou odvetu za její božské čokomuffiny tenkrát a byla ráda za "srovnání účtů" (kdy já byla dlužníkem). Tak jsem to odeslala a měla jsem ze sebe fakt dobrý pocit. Vydržel tak týden, pak se z Kopečku vrátil náš wi-fi ufon i s čerstvou náplní a já už se jen dojímala a achala a hlavně obdivovala Zuzku, jak se do těch pletek úžasně zanořila a její nákrčník se stal nejnošenějším kouskem mého sklonku letošní zimy. Hruboš je prostě Láska. A dopis čtu furt dokola! Nojo, tetka nám senilní.

"Chtěla jsem Ti zkrátka ukázat, že jsem začala."
Pak se mi to nějak začalo rozmazávat, nevim...:-)

Jo a psala Zuza, že je to The One-Ball-of-Rasta Triangle Cowl, skvělý tip pro odvážné und odhodlané!

7 komentářů:

  1. Jó, Rasta zakotvila na Kohouťáku, jupí!Užívej Jani...

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo... a teď mám zase zamlženo já.

    OdpovědětVymazat
  3. Jen jsem chtěla dát vědět, že jsem hlavně díky vám taky začala :-) První Baktus už dcera pyšně nosí, druhý (pruhovaný!) pro syna snad do konce zimy ještě stihnu. Díky!
    I.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé.
    A i ty knoflíky jsou krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knofle jsou hodne prima, ja miluju vsecko asymetricke a sisate a tak, takze laska paska jako blazen:-) a to malinky keramicky, to jsou pekne prosim nausnicky keramicke, jakoze ach ach uz zas jihnu hilfe... :-))

      Vymazat
  5. vypadá to úžasně a knoflíky jsou skvělé ... nejvíc fajn je, když to pak prostě baví ... jak tvoření, tak nošení...

    OdpovědětVymazat
  6. to je opravdu krásnej kousek a trochu se zamlžilo i mně...:)
    barvy jsou úplně ty nejsprávnější a s těma knoflíkama i náušnicema... moc príma!
    užívej si....

    OdpovědětVymazat