pondělí 23. února 2015

Zuzankovic

Prvobytně pospolná jede, tak jsme se Zuzkama zrobily fajny "kšeft" aka oko za oko nebo tak nějak. Oba nákrčníky Simple Sprinkle se pletly samosebou vesele, hoho, jak taky jinak v takových barvách. A z takových materiálů. A pro takový lidi. Potěšení bylo, je a tuším, že ještě dlouho bude - o tom žádná. Dyky moc, holky. 

 Vlnap Merino, 5mm jehlice, Zuza z Kopečku a pletařská hvězda sezony! Moc fandím a vůbec nemám obavy o Tvou přízovou cestu, kamaráde!

Drops Karisma, 5,5mm - pro Zuzu Vrzuzu, ať může hezky v teple spřádat plány a kochat se a prostě si hezky žít, s ogárkama svýma. Její obrázky achach - my děkujeme, Zuzko, ještě jednou mocmocmoc.

(I já, holčičko!)

11 komentářů:

  1. To je krásné, jak se virtuální ťukání do kláves propojí jehlicemi a štětcem:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkybohu za ty dary, funguje to skvěle a dokonce i v mnoha důležitějších oblastech, než je všední radost člověčí - jakkoliv za tu dík:-)) Oni vědí...

      Vymazat
  2. No paráda! A ti vrzuzí dinosauři jsou teda taky výborní, ty jsem ještě neviděla...

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní jsou! Ogárek na ně obřadně kouká a má respekt do nich tou černou fixou zajet, tak to zatím necháváme tak, nad postýlkou, ňuch ňuch ach! A ty její perokresby, nechápu nic. Fakt pecka.

    OdpovědětVymazat
  4. Nákrčník je fakt pro potěšení oka a zahřátí krku, moc se mi líbí :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Já děkuju! Budu nosit každou zimu!:) hned jak bude hotový budulínek, pošlu!ať nemám výčitky,že jsem vám toho poslala tak málo. a pořád se těším, že se do dokreslovánek nebo omalovánek někdo pustí!ještě že toník nechová respekt ani zábrany, neváhá mi pokreslit i rozkreslené věci:)(no musím to líp uklízet:))
    dinosauří speciálně namalovány pro vás, ještě jsem to nestihla publikovat:)ale mám radost, že se líbí, bála jsem se, že jsou málo odborné, já je znám akorát od Karla Zemana:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, oba nákrčníky jsou skvělé!!! Naprostá barvená bomba!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se mi moc libi, jak jste se tu, holky, daly dohromady a moc vam to preju. Pratelstvi je vzacna vec. malin

    OdpovědětVymazat
  8. Jaj, i ten vrzuzí je výborný!
    A hvězda... no... ehm... to abych se činila!
    Díky za důvěru a podporu.

    OdpovědětVymazat
  9. Krása to hmatatelné i to nenahmatelné ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ty Jani, nepotřebuješ náhodou něco ušít? Jak se tak na ty šátky dívám....:-)

    OdpovědětVymazat