neděle 15. března 2015

1 3 11 34

Takový ten čas, kdy se sejdem a slavíme souhrnně za uplynulé/nastávající týdny a měsíce. Tentokrát čistě na holčičí notu, jakkoliv může člověka ta zebra mást, růžovoučká to není, nojo. To už spíš B&W. A i když ta černobílá životní filosofie bývá stejně dobře na pěst jako pohled přes brýlky růžové, co se čistě dortu týká - za nás dík. Mana. Osvědčená. Takže skvělá volba, Píšťalko, skvělá práce, Stehýnko. Já to jen lehce koordinovala a těžce si lebedila, jak už to děcko zvládá, když je třeba. Trochu doják, ale kdo by bečel. Gut.

 Yes, flétnička byla doporučena. Maminky (a manželky, koukám) vědí nejlíp, nedá se♥

Hračičky hračičky. Lupa a smršťovačka a razítka a Simple Sprinkle. Och.

Tulipánky, zatím z dobročiňáku v Krajském. Od Včelek. Už je mám tolik let a furt je myluju. HO totiž myluju. Jaro! Pome už...

18 komentářů:

  1. Jani, Simple sprinkle jsem taky nedávno dopletla, jen jsem ho ještě nestačila nafotit a dát na blog. Je to super návod, plete se podle něj skvěle. Mám jen vždy trochu problémy s překladem z angličtiny......Nemčina je mi bližší, té rozumím víc. Nákrčníky jste skvěle zkombinovala barevně! Pilná to žena......::-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mileno, super. Ona je ta angličtina i dost o zvyku pak, když už to člověk jednou přelouskne, trochu se to vždycky zaryje pod kůži a pak už to není taková novinka a jde to hladčeji a hladčeji. Já zase obdivuju němčinu, tím, že jsem s ní dosud v návodech nepřišla do kontaktu, vůbec netuším, která páčka:-)
      Barvy byly na přání, já jen prohledala zásoby/dala odsouhlasit/pletla. Easy.

      Na Váš Simple Sprinkle se těším! Budu vyhlížet! Mějte se, J.

      Vymazat
  2. no konečně,....kde ste tak dlůho?! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ej... raději nevědět:-) Dík za každý návrat do normálu.

      Vymazat
  3. Ten koník, nejkrásnější...

    OdpovědětVymazat
  4. Hledíce na ty fotky dětí, jímá mě nostalgie...letí to letí...čím víc dětí, tím to víc letí - můj pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to mazec, Maruško, lusknutí prstů a pětiletka v čudu. Taky se nestačím divit. Fakt už zpátky do práce?! Jako už?!! A trochu mám obavy, že teď to teprv nabere spád, ten život. Eh...

      Vymazat
  5. Všecko nejlepší!
    Boží to máte všechno, od dortu až po tulipány.
    (A neteře jaké jsou roztomilé! Ta maličká - jůůů...)

    ((Na kolik jste pekli tu fólii, pls?))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, mně se zdá, že jsme to pekli na 150. Prvně tam bylo Fimo na 110, pak jsem tomu trochu přitopila a hlídali jsme to. Jak se to zvlnilo a znovu srovnalo, vyndávali jsme.

      A díky! Adélka je úplný čumáček, má věčně tak milej výraz. Parádní holčičky. Obě.

      Vymazat
  6. Ta maličká, ta vyrostla! Nedávno jsi jí pletla spinkáčka panenku , myslím a juch už je to slečna! Chválím Stehýnko a vůbec, gratuluji všem oslavencům! A taky myluju ...jaro a tak... Mávám do dálky a těším se na další Tvé příspěvky Janinko. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro je totiž úplně nejlepší. Ta naděje, jak se to všecko zmátoří a pučí a sílí a tak, to je prostě silně motivační:-) Hodně zdraví, Marci, a síly. A děkuju♥

      Vymazat
  7. Vivat, vivat Kohoutům:-))). Mňamka vypadá dobře, jehlice vidím zabíháš a zase provokuješ, ale už jsem o něco chytřejší heč:-)). Ale to nahazování toho ujmutého...hm, pokaždé tam ta jedna řada není to ono:-( A fotky boží. Škoda, že už se budeš muset zapojit do procesu:-(. Mi je tu tak dobře. A hvězdy jsou furt jak říkáš GUT:-))) Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak návrat ke strojům snad ještě nebude znamenat, že život bude stagnovat - Ty seš skvělý příklad, blog a práce se nevylučují:-)) Uvidím, jak se mi bude chtít. Co se mi bude chtít. Sama jsem zvědavá. Kafe v lese, s jehlicemi a Věrkou se mi samože bude chtít dycky! Myslím na to a těším se neskutečně. Pa

      Vymazat
  8. krásný. pohledy očí a jak tam prosvítají rodinný rysy zas trochu jinak posunutý na jiný brdo...ty brďo. nejlíp se tiská prstama a na to všechno hledí Háj z pozadí...Josef musel být převelice potěšený...ou jé! takový chvilky si ukládám a pak z toho ještě dlouho žiju. (a je uklidňující číst o lehké koordinaci.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Josef chrochtal blahem, jasná páka. Folkloreček. Mně stačí málo, fakt:-)
      A rodinné problesky jsou prostě dojemné. Síla. Teď už je to v cajku, ale byly doby, kdy jsem z toho byla dost na větvi. Kouzlo!

      Vymazat