čtvrtek 23. dubna 2015

Takový malý výlet

a tolik radosti. A klidu. A ticha občas (když potěr pomalu mizel za horizontem) a stresu mírného jakbysmet (v přímé úměře s předcházející závorkou). 

 Sherlock Jak! Osobně.

 Trocha česko/japonských kytek. Úrodný kraj♥

A moudrý.

21 komentářů:

  1. Krásné! Ráda k Vám chodím na návštěvu. A ten šál je nádherný, jste moc šikovná! Martina Vítová

    OdpovědětVymazat
  2. Alpy ohromí, ale my modří víme...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Krása od začátku, až do posledního obrázku ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Šál překrásný, i barevně, a já se háčkovat nikdy nenaučím. Krajina překrásná, fotky též a motto na konci bez chyby. Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty japonské květy obdivuju, aj barevně jsou vymazlené.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten šál je opravdu nádherný! Další věc, kterou musím vyzkoušet:-).

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu vymazlený šál Jani a jsi teda rychlík!

    OdpovědětVymazat
  8. Poďte někdy až k nám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Velka laska...deti, priroda, pospolitost. Diky ti Jani za sdileni! Je to tadyk srdcovka. Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta poslední fotka mi vážně hnula osrdím. Taková Boží muka jsem zrovna potřebovala potkat. Jani, díky. Jste nástroj. (nutno podotknouti fakt dobrý ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Už přes měsíc je tu TAK TICHO... Zdravím a doufám, že je vše dobré. Petra, Brno

    OdpovědětVymazat
  12. každý den koukám, co je nového. a nic. věřím, že jen máš na starosti jiné věci než blog. vždyť je léto. Míša

    OdpovědětVymazat
  13. pozeram, ze nie som jedina, komu chyba tento blog... casto sem nakukam a nic...

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mi velmi chybi, ale kdo si pocka, ten se docka. Posilam pozdravy a prani,at je vse, jak ma byt!

    OdpovědětVymazat
  15. Psala jsem Janince gratulaci do emailu a také bez odezvy.
    FBová nejsem, chtěla jsem hodit na pár blogů i dotaz, ale zase si říkám, je to Jany soukromí...
    a i když jsem jen jedna z netu, je mi moc blízká.
    Není tu někdo, kdo by ji mohl kontaktovat?
    Také si vždy říkám, nesedí u netu, žije užívá si s rodinou, venku.... ale to dlouhé ticho je už moc dlouhé.
    Psala, že se vrací do práce...takže aktivity navíc, ale čekala jsem nějaká písmenka a dojmy...
    JANIIII, KDE JSI??????????????????
    Magda

    OdpovědětVymazat
  16. Hola hola, kamaradi, vsecko je cajk, jsem jen offline, s navratem do prace nabral zivot "malucko" jine tempo:-) Ale ja sem zase neco spacham. Prazdniny to jisti. Opatrujte se a dekuju! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potvora mlčenlivá ale naše:-))
      Doufám, že že se Ti ten šrumec a tempo líbí (na Tebe tipuji že ano)
      Hodná, že jsi napsala! Moc hodná, dej si cukřík:-)
      Magda

      Vymazat