neděle 21. června 2015

Žijem

Zdravíme, kamarádi (premierově tuto i pan ot, aha!). Ze sklepní nory i ze zahrady a vlastně tak nějak všeobecně z reálného světa, který mým návratem do práce snad ještě o dalších pár desítek procent zreálněl. Pro všecky zúčastněné, ale dobrý. Už si to sedlo. Vítej ve velkém světě pracujícího lidu, holčičko! :-)

A ano. Zahrada JE terapie. Tak hezky sama o sobě. Jakože bezpodmínečná láska:-) Pletení jako též, ale vyžaduje účast, což jsem ještě ne-tak-zcela-vychytala, přiznávám.

Nicméně prádlo voní a děcka prospívají, takže všecko v řádku. A děkuju za zprávy a maily, překvapily, potěšily. Opatrujte se a užijte to právě startující léto!

14 komentářů:

  1. Jani, tohle je teda moc milé překvapení dnešního poobědového sedánku u kávy a blogů. Moc tě zdravím!!!! K

    OdpovědětVymazat
  2. Malí lidé povyrostli - ve své křehkosti i síle, že...
    Matka se realizuje raduje a žije naplno, že...
    Ementálový rozpočet naší zemičky podpořila další pracující duše, že...
    Návrat ztracené céry vlasti....
    Stýskalo se.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ps. Ta konývka........vrrrrrrrrrrrr závist a chtíč......že

      Vymazat
  3. Po takové době a rovnou vytasíš eso! Pan-táta osobně! (Na Den otců trefné.)
    Jaňulo, do prázdnin coby dohodil. Přeju, ať je pak více klidu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak , právě odjela Majda s Jonkem a já vyhodila Štěpu od počítače, protože jsem ti chtěla psát a napísám, bo mám nápad:-). A už mně bylo smutno jako:-)). Idu písat!

    OdpovědětVymazat
  5. Jupi, moj oblubeny blog znovu ozil! Tesim sa, tesim, prajem vela sily a menej blogovych prestavok (to sam ale sebecka...)

    OdpovědětVymazat
  6. Vida, vida, na Kohoutím vršku kokrhají z plna hrdla :-) Ať se Vám, Jano, daří!

    OdpovědětVymazat
  7. KOHOUŤÁK'S NOT DEAD! Ano, ano, jen tak dále!

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, Jani! Mám radost, že je dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Včera jsem na Tebe zrovna myslela:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jupí, krása, zdravím na vrch!

    OdpovědětVymazat
  11. Zaplať Pán Bůh, že tu furt tak milo. Nám V Ově to třeba! ;-)

    OdpovědětVymazat