pátek 31. července 2015

Inu, nastal čas

 Severní Morava for-ever!! Letošní porci si budem servírovat na etapy, první - lehce adaptační - týden právě skončil. Za chvíli zas. Sever tepe, neporučíš...

Čárkový kód (a za ním Hošťálky v celé své čtvrtinové kráse)♥

Jinak jen zahrada a jabka/třešně/švestky všude, večerní ohně, ranní rosa, byliny a plechová vana a letitá chaloupka, vzpomínky tiché/dnešek hlučný (jaká dokonalá životní symbioza) prostě radostě od kostě - libovoučké eňo ňuňo. Nádavkem cestáři furt a všude, jedno koupelnové megapuzzle a taky zatoulaný Sněhurčin střevíček. Ale naděje tu je, obrostu navzdory! Hlavní je se nevzdávat!! Po tom týdnu jsem prostě lepším člověkem:-) Cítím to. (Stehýnko zas cítilo tu slivovici, kterou jsme večer decentně upíjeli, a říká mi: "Mami, voníš jako divné povidlo." Tož, zdravíčko!)

16 komentářů:

  1. ...když se řekne plechová vana, vybaví se mi okamžitě mé dětství. Zde :
    http://carolinamia.blogspot.cz/2015/07/doteky-detstvi.html
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo! Naše teda nemá takový veselý kabátek, ale když ona je severska - razovita, tam je hlavní udržet tempo! A ona to dala!

      Věrko, opatruj se moc, fandím a držím pěsti, tfuj tfuj♥♥♥

      Vymazat
    2. Koukám, že plechovou vanu si snad pamatují všechny děti..i já mám v těch dětských vzpomínkách, kromě zahrady, pusy umazané od višní, pozorování červených hádků v loužičkách na plechových sudech i tu plechovou vanu... Martina jezinka ze severu :o)
      Krásné léto !!

      Vymazat
    3. Gang Plechových van.
      To zní ještě líp než naše dětská aktuální Hasta la Vista Ulička Gang:-))
      Marťo, taky krásný zbytek léta, srpen jede! J.

      Vymazat
  2. Bože, ty děti tak rychle rostou, nedávno mimi a najednou big človíček....a my starší a starší...ale krásnější zkušenostmi a životem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to mazec, Marci. Dívám se občas na Benjiho a jsem přřesvědčená o tom, že to musí být Ogárek(!!!). Kde jsou všecky ty roky?!! Fakt odžito, jako vážně?! Nechápu nic:-))

      Ale děcka jsou supr, prima důkaz, že všecky ty koloběhy mají skutečně smysl. Neznám lepší důvod, proč stárnout ráda - vidět růst děcka a pak třeba zase ty jejich děcka:-) Life´s sweet!

      Vymazat
  3. mozaika v koupelně vypadá moc krásně, ale nejvíce mne dostal ten Sněhurčin střevíček.... užívejte si prázdnin...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta bota je fakt skvělá. Ještě pokud člověk zná jejich původní majitelku, no, zapadá to:-)
      Boží (bota i Iva).

      Za mozaiku dík, snad bude fungovat i v provozu!
      Krásný srpen, J.

      Vymazat
  4. Voníš jako divné povidlo :-)
    A plechová vana je i moje dětství, bohužel nezbyla ani ta chalupa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, povidlo:-))
      Ještě že neřekla motovidlo, to bych šla krutě do sebe (prazážitek z vlastního dětství, ble!)!

      U nás drží domek sestřenice, fakt pecka, je dobrá. Je to neskutečný dar vracet se do míst, která evokují bezpečí dětství/mládí/dospívání. Pelíšek. Tím, že už jiné takové místo nemám, si to fakt užívám♥

      Vymazat
  5. Joooo, jooo..sevééér. Sever mává, sever čeká!!!! A cos jako provedla tym ogarom?:-))))) Tos užila ty povidla a pak stříhala?:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Héééj, stříhal tata! To jsme byli ještě doma a já si pletla a on si střihl premierové... stříháníčko:-))) Tak trochu nevychytal nastavení strojku a zůstalo tam trčet pár chlupů, ale za mne dobrý! Já si vážím:-)) Do září to doroste a do školky povalí civilizovaní chlapci zase, neboj.-)
      Též máváme (a těšíme!)!!

      Vymazat
  6. :))Divné povidlo je dost dobrá hláška! :o)))
    Koupelna bude super! Mozaikování miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...však já jí to jednou připomenu (valašská rodičovská hyperbola)!

      A za mozaikování jsem hrubě ráda! Já jsem si to chtěla vždycky zkusit, ale plánovala jsem stolek nebo truhlík nebo tak. Koupelka taky dobrý:-D Nač troškařit...

      Vymazat
  7. No jasně, proč ztrácet čas blbostma, že jo? :o))
    Jani, a po roztřískání ty střepy obrušuješ? Já pokaždé. Ono je to přece jenom sklo vlastně.. A ještě jedna věc mě napadla - koukám na fotky a buď je to lomem světla, nebo opravdu nerovnost. Jani, při lepení hladkých ploch - zdí - mám vždycky po ruce pomůcku - dřevěný hranol (cca 30cm) a tím si kontroluju nalepené střepy, zda jsou v rovině. Ber to, prosím, jako dobrou radu - bezdůvodně nerýpu, to nemám v povaze. Moc se mi líbí ten motiv a moc se těším na "Finale grande"! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ja MOC dekuju dodatecne za Tve predane zkusenosti, vazim si... Pa!

      Vymazat