středa 22. července 2015

Natürlich!

Taková pecka, že někdy stačí jenom přeloupnout kopeček a jste ve světě, který jste si vysnili. On existuje. Haleluja! A děkujeme, kamarádi...

Ja, natürlich♥

Kuřat hrátky x5.

Matky hrátky x2 aka moje "Tenkrát poprvé".
Díky díky!

A PS: To je TA verze. Z rádia. Jak jsem řvala jak malej Jarda. 
Úlevou, že ne žalem:-)) Magor...

9 komentářů:

  1. jo! jo! jo!
    jééééé!
    a fakt?
    no fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt!
      A bylo moc prima (včetně průjezdu opásaným lesem s následnou vojenskou eskortou - no, chtěli jsme si tu pásku vyfotit, žádná špionáž! Podezřelí živlové...)

      Vymazat
  2. Milá,
    tuším, že se odehrálo nějaké blízké setkání blízké srdeční komoře...moc přeju!!!

    jak jsi minule zmiňovala ty osudové okamžiky, bratr cd...takové ty osudové pidichvíle...
    Předevčírem,
    platila jsem u kasy a za zády se ozvalo mňoukání - prodavačka to měla jako prozvánění
    (a já jí ještě povídám, kdyby mi za zadkem zabučela kráva, tak vám uteču bez placení)
    ...no a jdu si to domů, pyšná majitelka zakysané smetany...a na balkoně stojí paní, co se nám stará o nemocného souseda, taková dobrá duše a jestli nechci koťátko.
    Tak 1) to mňoukání v obchodě a 2) co ta paní udělala - tak to musí klapnout.
    paní v půl2 ráno vbudilo mňoukání, někdo asi vyhodil "živý" dárek za vysvědčení (kotě bylo udržované čisté), ale chudinka vyděšený hladový se přecpal vším co našel...tak ho paní vypiplala, já doma odstranila milion maličkostí a dnes večer dostanu druhé dítě - a bude to KIRK.
    A i ten můj jiný syn se těší, kočky mu nevadí.
    Budu mít parťáka na něhu, když ten můj plod je samotář:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čiči, to ráda slyším! To bylo jasné znamení, hlavně super, jak to fakt zapadlo, se picnu! A už je doma? Už bydlí s Vámi? A co Kubula na něj? Jé, to z vás mám radost, děti♥ Kuba a Kirk, super dvojka! Opatruj/te se a užívejte druhou půlku prázdnin!

      Vymazat
  3. tahle verze od Waldy.... vzpomínka na dětství, mamka ji doma často přehrávala.....
    dík za připomínku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, u nás babička. Já to pak chvíli nemohla poslouchat, prostě to nešlo, tak jsem teď byla happy jak dva grepy, že už jsem cajk a zvládám takové zátěžovky:-))

      Vymazat
  4. Chodím se kochat, tam bych chtěla prožívat svoje dětství zas a znova, opravdicky bez zbytečného čančání přes všechny komory srdeční ♥ s těmi co jsou jim nejblíž ♥

    OdpovědětVymazat
  5. jé, krásný! tak tohle bylo poprvé s kolovratem....docela by mě to zajímalo, jak to přede, to musí být nějaký historický. zatím jsem předla jen na nových a na historickém jednou, ale nešlo to, potřeboval opravit.
    no a já tady jen zamlouvám, že tu jsem až dnes, když ale já to tak mám no, pomalejší ve všem :)
    léto bylo včera, mi připadá...

    OdpovědětVymazat