úterý 14. července 2015

Pauzičku!

 Děti potřebovaly nabrat druhý dech a pobýt chvíli doma. Já - tak co dneska? - Pauzičku! Úplně mne to slovo okouzlilo, skvěle vystihuje svou reálnou podstatu. Hrozně milé a přitom má šmrnc. Pauzička!

Našel si mne. Četla jsem o něm u Jany i u Pondělí a říkala si, že to může být příjemná záležitost, už pro těch -123min. No a pak přijel brácha s holkama a přáli mi k Janě dodatečně a mimo epes rádes přáníčka od Píšťalky tam bylo TO cédo. A on mi pak vyprávěl, jak měl sraz s kamarády v Olomouci a úplně náhodou zašli do Jazz Tibet Clubu, kde tou dobou koncertoval právě Zdeněk Bína und comp.  Takové ty malé/velké osudové momenty, myluju. Není ten život krásný?

 2in1
Dost hnusná výzva. Nicméně pokořena:-)))

Zde důkaz. Fotila jsem si vlnu, Ogárek mi to tam nasoukal a říkal, že s tou pružinou a ožehlým klackem to budu mít lepší. Tož ja.

Rukodělný koutek drůbeží - matka plete, dcera vyšívá (aka Láďa Křížek forever!), syn č.1 sešívá a syn č.2 ovládá živly. Síla Země! Jsem Aang!! Jak jinak, pochopitelně...♥

6 komentářů:

  1. Tie farebné pružiny dajú človeku zabrať:) a čože je to za labyrint v guli? Odkiaľ, vyzerá to zaujímavo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sasko, je to Perplexus Epic, stara laska, ktera nerezavi ani nahodou. Adrenalin do kapsy, takove vetsi. Nebo do tasticky kosikomonterkove:-)

      Vymazat
    2. http://www.dobre-knihy.cz/vyhledavani/?q=Perplexus

      Vymazat
  2. Bez pauzičky není nálada! Oni ti malí vědí... Křížky z rubu vypadají taky náramně dobře. A to ovládání živlů, to mě zajímá... :-) Užívejte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i mne to zajímá. Ale Benji říkal, že se mi ještě neotevřela sedmá čakra, tak mám být trpělivá...
      ??!!! moje nervy!

      Tak až budu vědět, dám vědět. Ale možná taky ještě budeš muset zapracovat na sedmé čakře...:-)))

      Vymazat