středa 8. července 2015

Taky yntelektualni (čteme!)

To ona! Já nic! Já jsem na netu jenom hledala prázdninové deníky pro své děti a ta kniha na mne prostě vyskočila, Dobré knihy navíc psaly, že je to "DOPORUČENO PRO VÁS" (jakože pro mne) a mně se tak moc líbil její puntíkovaný obal a ten název a tak nějak všecko, že jsem ji k těm deníkům nakonec přihodila. Tak se těším. A věřím, že si mne našla, protože měla. Amen.

Benji je spíš na klasiku, momentálně frčí na Edmondu Konrádovi. Jeho "Nahý v trní" jej pro toto léto dost ovlivnil, no, komedie o čtyřech dějstvích s dohrou, upřímně - koho by nechal chladným:-)

 Povinná četba 3D matky aka Co bude dneska na oběěěěd?! Mamííííí, mám hlaaaad. -
Was?! Zas?!! Ne-eeee:-O (Prostě mne to po těch téměř šesti RD letech moc neba, na návratu do práce bylo nejvíc super asi odpoutání od sporáku, co si budem nalhávat:-))


Toť on - rituálek náš letní. My ten deník milujeme už déle. Stehýnko má druhý, Ogárek letos vyplňuje premiérově. Tak jsem ráda, že je to chytlo, protože je to fakt prima a nápadité a podnětné a lákavé. Velmi. Musím se krotit, abych to dětem po nocích nevyplňovala sama, přiznávám!
(Kupovali jsme tu!)

Vodní válka ke konci dne. Skvěle ilustruje povahu mých dětí. 
(Nakonec skončili v bazénu oba, musela jsem se zapojit taky, chápete.)

7 komentářů:

  1. Jani,
    super nápad s těmi deníky a kniha Jak žít se vždycky hodí :-)
    My tu také máme letos jednoho Ogárka-Šímu v trní, maliny mizí před očima ;-)
    Zdravím moc od toho sporáku a trouby- pečení, zavařování, prostě sezóna ovoce a zeleniny je tu !
    Ale až se zima zeptá, budu připravena ;-)
    P.S. Čím ty Ogárky na Kohoutím vršku krmíš, že tak rychle rostou? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli já je netahám moc za uši...:-))
      Ale dyť Šimon Ti taky krásně prospívá, matko, je to v pořádku♥
      Opatrujte se a užijte léto, J.

      Vymazat
  2. tož já su z těch tvojich příspěvků dycky tak ráda, že už mám aj obě doporučované knížky v košíku a těším se na oboje, aj na počtení aj na deník, děkuju za tip a opatrně teď za kopcem, havrani (jak nazýváme účastníky festivalu :-) ) už se slétají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odlétli, v klidu a míru, již tradičně. Kamarádka z galerky říká, že jsou mnohem lepší než koncoprázdninoví trnkybrnky středoproudaři, že s těma je tedy dost náročnější kontakt. Takže asi tak, my z druhého konce vsi s nimi do úzkého kontaktu nepřicházíme skoro vůbec a když, tak jsou cajk. V noci mezi nasekance nechodím nikdy, čili ani teď:-) Hudbu už zvukaři taky vychytali a neduní až sem, takže já jsem úplně v klidu:-)) Pa za kopec!

      Vymazat
    2. a je to v kelu- Můj prázdninový deník, na kerý jsem se fakt těšila je všude vyprodaný!!!!! Dotisk prý někdy na konci srpna. No totok! Příště budu muset být pohotovější-mělo mi být jasné, že jak to tu vystavíš, nastane peklo :-) ale počkám si na to! (jako na ten deník-ne na to peklo -doufám)

      Vymazat
  3. Jani, já bych chtěla k vám na prázdniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojeď. I s děckama. Berem všema deseti♥

      Vymazat