středa 23. září 2015

Pozdní sběr

právě včas. Tak akurat!

9 komentářů:

  1. u tebe dobrý jo?????? tak to bys mohla psát aj častěj, když je to dobrý :-) já bych byla teda ráda!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neděle 11. května 2014!!!!!!! Teď jsem se k Tobě dívala:-))) ...bych teda jako taky byla ráda, kdyby´s psala častěji, kamaráde. Opatruj se a děkuju!

      Vymazat
    2. :-) :-) :-) no když si to moje jediná věrná čtenářka přeje, budu sa moset zamysliť :-)

      Vymazat
  2. Taky jsme byli na švestkách, ale takové chundelaté poklady jsme pod stromem nenašli...
    (Často myslím na tu Lešnou, ale ne a ne tam zajet. Tož uvidíme ještě.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzimní Lešná je nejlepší, jen aby to zaznělo.
      Ale když tak někdy jindy, never mind. Hezky podzim, Zuzi♥

      Vymazat
  3. I já se těšila...neb miluju ty jeho barvy... ale jinak fotky z minula mají své kouzlo, líbí se mi moc ten květináč v záři zapadajícího slunce :-)) moc... A co bude u vás ze švestek? U nás by vyhrály povidla...manžel už má naložíno...měj se hezky K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten květináč:-) Tak to je prosim pěkně kus betonové roury položený na staré břidlicové tašce. Celé si to hoví na starém šroťáku kopřiv pro kury, takové to půvabné venkovské zátišíčko. Made by sestřenice, kabrňák je to.
      Jinak trnky - bečka s kvasem plná, povidla napečená, pár misek namražených, spousta spasených. A to máme cirka jen 5stromů. Vypadalo to na slabý rok, nakonec ale fajn.
      Krásný podzimek přeju!

      Vymazat
  4. Krasne fotky. Priroda a deti = nej a klubicka, hacek a jehlice hned v zavesu. Jani, ja snad diky Vam/tobe budu mit podzim rada. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, dík. Posloucháme asi stejnou hitparádu, příroda, děcka, vlna/tvoření, u mne ještě žvanec/mok a jsem šťastná jako blecha. Podzim je fajn, prostě kouzlo (jaro mocnější, jasná věc). Zdravím sever!

      Vymazat