úterý 1. září 2015

Sklizeno.

Takové blaho dotáhnout staré resty. Jakože prapůvod někdy v listopadu loni, takže kultovní "rok a den" je ještě cajk, ale úplně svižně ten pléd teda zase nevznikal. Každopádně je to druhý halfgranny z této příze s totožným zakončením. Láska totiž. Ona Lace má velké kouzlo a není vůbec těžké jí podlehnout, jakkoliv má nervová soustava není nitkoidním přízím nadvakrát přizpůsobena. 2,5 - na chvíli zas zdar!

 Pak ještě pletení prázdninové. Návod z Drops Design. Na Ravelry jej mám uložený pod názvem Potížista, protože malá technická zaškobrtnutíčka, dvakrát zlomené jehlice (děti, pošta), návod pletený od vnějšího okraje s nejedním nahazováním a tak, ale po vypnutí mu všecka ta nečekaná překvápka promíjím a jen jej oddaně myluju.


(Stejně jako dnešní podzimek pomalučký. Mňau!)

16 komentářů:

  1. takže potížista se vybarvil.... správným směrem ;)
    je krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mu děsně fandila, prostě mám pro ty syčáky slabost... :-)

      Vymazat
  2. oba jsou úžasný, jen ten šedý je mi srdci bližší ... boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radano, moc díky, i mně, co si budeme nalhávat. Bo Lace a ta barva a ten příběh a tak vůbec...:-)

      Vymazat
  3. Oba jsou krásný, obdivuju ten šedý, pač háčkovat neumím. Lace nitky mě někdy hážou do komatu, je to ale příjemná krása, to jo. Duo šedá/vřesová je dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hážou do komatu :-))) Tož...přesně!
      Leni, díky, potěšení na mé straně.-)

      Vymazat
  4. S vřesy sladěné... Jsou oba krásný, ale ten šedý ♥ !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...no dyť jo. Ten šedý. On je teda takový šedobéžový, ani tak-ani tak, ale i tak.
      A něco se tu chystá, víme. Dodatečně moc děkujeme, až chytím dech ve škole, dotáhnem.
      Pozdravuj droboť, J.

      Vymazat
  5. Mě se nad tím nitkojidním zvyšuje tep, jen jsem nakoukla na mobilu a zbytek jsem si musela otevřít v plné kráse... Nitky mám nahozeny na vřetánku, jen to konečné množství co vzejde je otázka, asi budu muset pořídit lace nebo se nedočkám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vřetánko je boží, jde mi to na něm zatím tisíckrát líp, než na kolovrátku:-))) Ale zase jako kolovrátkový košík mám skvěle pevný i bez výstuže/zaplstění a to se počítá:-))
      Brzy! Chybíte. Dost. Pa

      Vymazat
    2. jakej košík, kde? jdu ho hledat.

      Vymazat
  6. Toho potížistu jsem pletla na jaře:o) Český návod na dropsu je pěkně zprzněnej, musím jim napsat, ať to opraví. Mají tam, že se plete celý pléd vroubkovým vzorem a to ujímání mají taky chybně přeložený. Takže jsem ho měla skoro celej a nakonec párala, ale dopletla jsem ho a je moc krásnej:o)

    Ten první pléd z Lace je háčkovaný, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Nejsem sama, kdo se chytil? Já právě předtím dost dlouho nic nepletla, pak měla rozháčkovaný ten Lace pléd a tak když jsem pak nahodila, přišlo mi to furt divný, až jsem došla na to, že fakt nesmím plést vroubek furt. Takže jsem taky párala a taky jela po krajce hladký žerzej znova. Ale je super, musí se nechat, že si mne získal, syčák♥

      A ano, Lace je z háčku. 2,5mm. J.

      Vymazat
  7. Jani, ty plédy jsou úžasný! Naprosto chápu tu potřebu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jančo, vždycky si říkám, už dost. Ale zatím dobrý, kamarádky jsou vděčné. A já happy, že to neleží doma. Pár špeků zůstalo doma, ale vesměs se nosí mimo Vyhnlkov. Exploration Station pravděpodobně momentálně ve Finsku:-)

      Vymazat
  8. červenej brácha zdraví šedého, velice povedeného... :-*
    jsou vděčné...moc, jojo. :-)
    a fialová Lace nepochopitelná pro mě, že toto se dá rukama udělat...úchvatné taktéž. jsi ohromně šikovná, tohle je pro mě naprosto vesmírné a neznámé, ale o to lákavější. ráda bych to někdy zkusila. tak třeba taky někdy...i když nevím, zda to riskovat se svou nervovou soustavou, hihi :-)

    OdpovědětVymazat