sobota 17. října 2015

Rituálky

Ogárkova šestiletá inovace v batohovém ponosu mne dost pobavila. Ušetříme za čepici! A posílí okolí páteře. To se může hodit, v dnešní době. Zase park a zase spolu. To se taky hodí. Ohromně. A vždy!

Našla jsem doma ještě jedno klubko, které jsem dostala k narozeninám od mého muže. A nenapadlo mne nic rozumnějšího, než stávajícího Japonce rozšířit o dvě řady v šířce a jednu, co se délky týká. To zamuchlání totiž, víme... A taky vždy.

(a pak zase hezký ráno a tak furt dokola aka už je to tu zas, pastelková svítáníčka♥)

6 komentářů:

  1. Ještě mi chvilku zpívej....ach...děkuji, to mi teď přišlo vhod. Vám taky krásnou dobrou noc a ještě hezčí ráno a tak dokola :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je pohlazení, všechno. A barva toho klubka, jůů.

    OdpovědětVymazat
  3. ...ach ty květy, ty budu nutně potřebovat sehnala jsem zimní výbavu v černé barvě a tu já potřebuji nutně něčím rozjasnit, černá je dobrá akorát víš na co ....a ty děti a ty rána, no není to krása ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ty barvy teda jsou... plédu i kaštánků... a multifunkční batoh je paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to tady ráda. Děkuju. Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Já děkuju, mám radost:-)
    Jj, pořád dokola - a furt radši. Radostě není nikdy dost, není tak?
    Oujé, Dafne - jak říká Stehýnko (nojo, už nám to začlo, dvanáctka za rohem:-))
    Pubertě zdar!
    Matkám zvláště!
    Krásný víkend přeju, J.

    OdpovědětVymazat