sobota 24. října 2015

Světlov jak Světlov

No, vyrazili jsme původně na Starý Světlov. Ogárek mne zezadu navigoval, aneb zaručený způsob, jak jej zabavit -  pustit mu na telefonu Google Maps a nechat jej tlumočit mi trasu. Občas to lehce upraví, dneska třeba "za dvěstě kilometrů zahněte nahoru", vtipálek, doteď jsme ale dojeli do cíle dycky. I dneska bychom dojeli. Satelity byly cajk, Ogárek se taky, až na tu drobnou vesmírnou epizodku, držel zadání, ale ta závora!! Ta byla v trase prostě jaksi navíc. Jsme chtěli s klukama hrdinně dojít, ale 17km x 2, to jsme kolektivně zavrhli, sralbotky, se známe. Tak jsme ze srandy naťukali Světlov NOVÝ a těch nějakých 30min jízdy autem jsme brali všema deseti. Gut.

Insajd - zákaz focení. Tak aspoň tato.  Rebelie.


Fotit se smělo jen na vyhlídce. Super. Mezi hlídáním kluků dost terno lupnout kvapné snímky:-) Hrozně je lákalo házet z ochozu kamínky nebo s nimi aspoň čmárat. A co ozvěna? Eh,.. Já jsem zvyklá, ale pan průvodce byl zajisté ještě bezdětný junák. Ale byl tedy hrdinný, to se musí nechat. 

 A v zájmu zachování psychického zdraví svého i průvodcova, šupem hoši do zahrady a do vesnice a pak taky zas na chvíli dom...

 A v autě z CDčka cink-cink. Ve finále s výhledem na Vyhnálkov.
Prostě je to milé na tom světě. Doják, upřímně.
Muchas gratias.

10 komentářů:

  1. no jo, není Světlov jako Světlov... a na Starém ani není co ke koukání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že těch pár šutrů asi není tak fotogenETických, ale chtělo se nám do lesa.
      Původně. Nakonec se to špetku zvrhlo, ale taky dobrý. Prohlídka v pěti lidech, jakože já+kluci+manželský pár ze Slovenska = krása. Dobrý to bylo!

      Vymazat
  2. kurnik šopa, kde to je ten Světlov?? někde tady u nás? já su mimoň...ale vypadá to lákavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojkovice. Jsme Vás mohli s Jáchymkem přibrat, jela jsem jen s klukama = dva fleky volné.

      Vymazat
  3. ...měly jste to děcka vzít na zpáteční cestě kolem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem tiky jak prase, že to u mostku stočím. A taky vybitý mobil. A přepadovka mi přišla přeci jen trochu přes čáru, takto navečír.
      Ale Ty to budeš asi vědět, prosím Tě, Když jedu z Pitína směrem k Vašemu, co to tam je za hřbitůvek na kopečku, tam u vysílače a tak. Takové bizardní místečko...

      Vymazat
    2. Náhodou by to byla ta nejlepší přepadovka, podle popisu jste byly fakt blízko, škoda, škoda...to mě mrzí.
      Taky jsem jela v úterý kolem a napadlo mě přistavit :-) Je to nekatolický hřbitov z roku 1858. Žila jsem v tom, že židovský, ale podle dostupných informací evangelický.

      Vymazat
    3. Ok, píšu si. Přepadovka kdykoliv. A nápodobně!

      A za info dík, hrozně mne to místo překvapilo, lokalita, rozloha, všecko. Zajímavé. Dyky.

      Vymazat
  4. Výpravy občas tak trochu do neznáma bývají ty nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak. Dobrodružství non plus ultra. Zvlášť když všecko tak hezky odsejpá/dopadne/všichni jsou v pohodě a ščasní. Krása totok.

      Vymazat