pátek 20. listopadu 2015

Za císaře pána

 S bandou rozjuchaných děcek na Legiovlaku. Ještě že tam byla, droboť školní ušatá, předpokládám, že jinak by ta historie dolehla na člověka v plné síle.
V dnešních souvislostech obzvlášť.

Výstava i nabídnuté informace každopádně úžasné, skvělý nápad, skvělé provedení.

Tady a teď. A Tabásek. A partyja!

15 komentářů:

  1. A Franta Pepa Jednička vzdechl:"Ona je ostříhaná?"
    Budiž pochválena matka, která dítkám ukazuje historii.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm, ne matka, (souška)pančelka...

      Vymazat
    2. Už dlouho, Františku.
      A děti byly školní, s vlastními jsem to, již tradičně, zase prošvihla:-/

      Vymazat
  2. Oj, vědět to dřív, to by velkého a mladého V. zajímalo.
    Velký dík za rozšířené obzory, třeba se ještě poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se vrátí, Maruško, tuším, že mají plán jezdit do 2020, ale jistá si tím nejsem. Budem číhat a když tak se přifaříme, ju?

      Vymazat
  3. Jani,také jsme se Simou u nás byli:-)Libilo se viz.blog.Nejvíce ho zaujal psací stroj a obvazeny člověk-pan bo;-)Více takových počinů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Bo byl hustý, taky jsme to s dětma museli řešit a to jsou proti Šimonkovi už velcí. Ale jinak nápad fakt úžasný, to je jasná věc. Ili, opatruj se, klidný prosinec přeju!

      Vymazat
  4. Při brněnské zastávce Legio vlaku v Brně Králově Poli jsme tam s vnoučkem také byli. Fotky jsou v telefonu, sem se bohužel ještě nedostaly. Budu nmuset napravit a taky dát na blog. Děti by se o naší historii měli dovídat co nejvíc..,.,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotky se budu těšit, budu vyhlížet!
      Je to pravda, jakkoliv jsem jako dítě dějepis neprožívala, je zajímavé sledovat stopy - co a jak a proč a co pak. Eh...

      Vymazat
  5. Taky jsme ho v brně Krpoli viděli:-) a Hynka ten "mrtvelej voják" strašil v hlavě ještě pěkně dlouho.....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím. A chápu. Bylo to dost autentické...

      Vymazat
  6. díky za zprostředkování, mně v tom zabránila..... skleróza ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky věřím. A taky chápu. Já to nemít ve školním diáři, jsem v pasti...

      Vymazat
  7. Větší prožitek pro všechny než jen klasická výstava v klasickém muzeu... ale oni už v těch vlacích za císaře pána nejeli ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, dyť. Ale oni tak barvitě vykládali o první světové, že mi nesecvaklo, že Rusko a Legie byly až po. Já pak postávala s maloškama většinou před vlakem, na ně ta "přednáška" byla moc, pak jsme si to jenom v klidu prošmejdili, takže detaily šly dost mimo mne. Tak děkuju, nesecvaklo mi to:-)

      Vymazat