úterý 29. prosince 2015

PPPPPPPP

Letos mne po šesti letech čekal návrat k pracovním Vánocům. Jakože Vánoce s kolegy. Novinkou je, že si dáváme dárky všichni navzájem, což tehdy nebylo. Teda taky bylo, ale tak nějak spontánně:-) Nikdy nezapomenu na své první Vánoce ve škole, šéfka mi dala Nohavicovu Pražskou pálenou a já si to neprozřetelně pustila hned po mejdanu s mými tehdejšími dětmi. No, bulet mne naštěstí viděla jenom šéfka a školnice:-) Jak jsem se ty čtyři měsíce po mamčině odchodu hrdinně držela, to vánoční kouzlo máchalo nějak širokospektrálně a zavadilo i o mé slzné kanálky. Pozitivní je, že všecky následující Vánoce už bývaly veskrze veselejší a šťastnější a ze všeho nejvíc vděčné za všecko, co furt je.

Zpátky ke školnímu nadělování:
Protistresový
Pytlík
První 
Pomoci
Pro
Přepracované
Pedagogické
Pracovníky

Originál pro kolegy obsahoval drbátko na hlavu zvané vošťourák a brusinkové Frisco jako záchrannou volbu č.1. Ventilek na lehučké zátěžovky. V případě silnějšího kalibru/dlouhodobého stresu krok č.2 - vatu do uší pro tlumení hladiny hluku vnějšího a Ibalginové náušnice/náramek pro tlumení hluku vnitřního (kladívka v hlavě, jauvajs). Krok č.3 - tiket. Nebo-li losos, jak říká Benji. Co kdyby! Krok č.4 - nezbývá, než vyhledat odbornou pomoc. Telefonní kontakt na nejbližší psychologická centra. A prskavky. Čas dětství a naděje. Ty uklidní vždycky.

Tento konkrétní balíček je pro kamaráda, již brzy dvojnásobného otce. Protistresový pytlík první pomoci pro pantátu potenciálního Pepíčka. Dostal navíc zelený čaj pro klid v duši a hřející polštářky do kapes pro dlouhé procházky venku. Ideálně s dětmi:-)

1 komentář:

  1. Jani, no to je úžasný!! Inspirace pro další školní rok..naušnice a náramek mě dostaly a jako pedagog to náležitě umím ocenit:o)! Přeji krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat