úterý 1. prosince 2015

Shozíno

 18. října 2015 v 11:52 jsem se odhodlala, že sesterský KAL II. nakonec nahodím. Jako byla jsem dost na pochybách. Nechtěla jsem. Ne proto, že by se mi vzor nelíbil, ale shodou okolností mám podobný ve fialovém po babičce. Pak jsem se zadívala na upletené kousky a něco začalo hlodat a navíc ta příze ve skříni a ty jehlice, když už je jednou mám, no, ehm... Jsem zásadová. Odhodlání je mé druhé já. Občas.

Dneska jsem se ale třeba odhodlala, že ta zahrada už fakt potřebuje péči. Sousedova poznámka, že na naší zahradě je můj návrat do práce dost znát, mne hodila trochu do smuténky. Je fakt, že času je malučko. Jedu premierově mj. prvňáčky, tak má člověk neskutečný respekt, aby něco nepodcenil. Přípravy, přípravy, přípravy. Ale pecka. Ogárek je naštěstí v dost blízkém věku, tak lze u mnoha nápadů otestovat funkčnost, ačkoliv nakonec to může být stejně úplně jinak, neboť jak víme (a jak věčně připomínám rodičům), děti vážně nejsou z formiček. Bohudík.

No, zpátky k plédu. Pletl se krásně. Vazbou na ten babiččin jsem se u jeho pletení věčně uculovala, láska páska totiž. Stehýnko ta příze trochu kouše, ach, jaká škoda, takže šál, zdá se, zůstává u mne. Prozatím určitě. God bless alpaca!



Technické parametry:
Použitá příze: SMC Select Highland Alpaca Fino, 7362 Petrol
Spotřeba: 3 klubka
Jehlice: 4mm
Rozměry: XXXLove, +- pár cenťáku koukol
Použitý popis: přes Vlněné sestry na Ravelry - popis tu (k volnému stáhnutí do prosince 2015, pak bude zpoplatněn i pro účastníky KAL II. - sestry, za vyjednání velký dík!)
Na přeponě jsem si místo klasických dvou ok vroubkem dala mou loňskou pletařskou lásku numero uno, dutinkový okraj aka I-cord cast on. Jen tak, pro radost. Zabralo!
Časová náročnost: Zlehunka... Od toho 18. října.

17 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu :-) - Jani, mám velkou radost, že jsi v tom s námi! Je nádherný!!! Zdravím na sever:::)))

      Vymazat
  2. Jani je moc pěkný, já ho mám ze silnější příze a asi budu dělat ještě jeden z tenké. Bude jistě hezčí.Tvůj je ovšem opravdu krása petrolová! Krásný advent a prvnáčkům ZDAR!

    OdpovědětVymazat
  3. Nadhera ja si navod jen stahla a jak s oblibou rikam v duchodu to zrealizuju ;-).Hezky advent.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám taky staženo. Za echo děkuji jménem všech opozdilých a tím pádem i osamělých kaliček:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ehmmmm, stahuju, nad šátkem se rozplývám, ale nenapíšu ani tečku, krása, krása jásá....

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásný. Vzor i barva. A ty fotky a ty řeči kolem. ty já prostě miluju, láska páska.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný. Jéé a prvňáčci, no jo, žádný formičky...

    OdpovědětVymazat
  8. Krása! Moc se povedl a sluší....a moc se mi líbí, co jsi napsala...

    OdpovědětVymazat
  9. Barva je labůžo, šátek krásný. Přijedeš s ním, doufám, do Brna na vlněný večírek...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvažuju, mám zlomeného bratra, tak by to byla rychlá akce, uvidíme, co Kuřata a pan domácí a tak. Ale v diáři to je, tak snad to klapne.-)

      Vymazat
    2. Zlomený bratr, to zní dost děsivě, tak i tak, těším se, že to třeba klapne!:-)

      Vymazat
  10. Barva úžasná, provedení i předvedení :-)...a to profesní nasazení to je nejvíc ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju - děkuju, radost! J.

    OdpovědětVymazat