středa 20. ledna 2016

mimochodem

 Tahle Andělka od Pavly absolutně rozzářila mé Vánoce. Když nepočítám dárky od školních dětí, bylo to jediné nefalšované vánoční překvapení. Na citlivou strunu brnkla už jen tím, že jsem si mohla vzpomenout na to dětské očekávání a napětí, na tu radost při rozbalování a hlavně tedy po rozbalení:-) A ačkoliv balíček dorazil dostatečně před Vánoci, fakt jsem to vydržela až pod ten stromek, Pavli:-)

A epes rades bezprsťáky přímo z Pavliných jehlic? Kouzlo. Jak mám ty copy ráda, málokdy je pletu, nevim. Ale miluju je vážně fest, takže... Ježíšku! Děkuju!

6 komentářů:

  1. ježkovy... to já tentokrát trhala obaly skoro už venku ;)
    stand by you, Jani ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně něco takového mě taky letos pod stromečkem čekalo. Překvapení od blogerky - kamarádky. Kromě toho, že to byl fakt nádherný dáreček, mě hřálo pomyšlení, že to bylo "jen tak". Nečekaně. Pro radost. Od Vánoc uteklo už několik dní a ta radost mě neopouští. Mimochodem - vložený odkaz na hudbu mě pohladil. Úžasné! Děkuji a přeji pěkné dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost za Vás, Hani, "jen tak" radostí není nikdy dost:-) Hudba skvělá, mne to dost dojalo, ale mne teda dojme skoro všecko, takže to vlastně není žádné kriterium:-) Ale dojímám se ráda, takže za mne gut! Opatrujte se a děkuju, Hani. J.

      Vymazat
  3. Krása střídá nádheru. Jani, jak to děláš, že máš ty dírky tak krásně veliké?? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, to asi to závěrečné vypnutí. Pletenina dost prokoukla a ty ďurky získaly pravidelnější rytmus. Těším na Tvůj!

      Vymazat