neděle 24. ledna 2016

Mrs. Jekyll and Little Hyde

Že jsou to fotky staršího data lze rozkódovat i podle kovových jehlic. Konkrétně je to prosinec 2014. No, kus historie, je tak. Loňská zima tady u nás byla ale celkem komická, takže ta oboustranná (tzn. extrateplá) frajeřinka musela na své vzácné chvíle čekat dost dlouho. Ale dočkala se. Přesněji - dočkala jsem se já:-)

Dále fotky dnešní, z bobovačky na Palouku:
Technické parametry:
Popis: Mrs. Jekyll and Little Hyde/La Maison Rililie
Příze: Alpaca Drops, vím, šokující. A ano, 0517 und 2923 (to je ta hořčice)
Jehlice: 3mm na lem, 4mm na tělo čepice
Velikost: L, baretoidní.
Časová náročnost: Na Ravelry mám v poznámkách 6.-21.12., tak asi jo. Taková jemná utopie v uspěchaném dnešku:-))


10 komentářů:

  1. Tak tá je fakt vydarená, skvelá kombinácia farieb ... s tým čakaním je to skvelé, aj moja tequila čakala až na túto pravú mrazivú zimu.

    OdpovědětVymazat
  2. No páni...paní to je frajeřina nesmírná!

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě,všechno má svůj čas...

    OdpovědětVymazat
  4. ...spadla mi brada, skvost, sluší strašně moc.
    ♥♥♥♥♥ (pro každého jedno)

    OdpovědětVymazat
  5. Geniální! tahle fintička by mě nenapadla. Moc Ti sluší! tak tuhou zimu, ať můžem s 517kou aspoň do března ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, vychytaná dvojitá! Moc Ti sluší.
    Tu hořčicovou miluju. Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná kombinace..miluju!

    OdpovědětVymazat
  8. Čepice úžasná!!! Já to chcu taky umět.....návod v AJ-na mě moc složitý:)
    Pavla

    OdpovědětVymazat