středa 13. ledna 2016

Taková Galaxie. Trochu.

Jeden speciální pléd pro jednu velmi speciální duši. Děkuju!

Technické parametry:
Popis: Dotted Rays/Stephen West (anglický originál lze zakoupit i u Vlněných sester, of course - odpadnou Vám případné devizové stresíky, platíte hezky v Kačkách)
Příze: Drops Alpaca, má oblíbená 0517, téměř 4 klubka
Jehlice: 4mm
Časovou náročnost už nejsem schopná zodpovědně určit, pletu si po chvilkách a málokdy nad tím trávím delší časový úsek. Jenže - ty chvilky se pak dost blbě lepí do smysluplného, ehm, balíku hodin a dní:-)

Každopádně to byla radost, jak je tam šedá a asymetrie, dutinkový okraj a všecky ty díry, které jsem zpočátku u Exploration Station TOLIK nesnášela (!!!), dávalo to hezky smysl a to je dycky blaho. Jakkoliv jsem měla obavy z počítání ok, aby seděly ažury hezky v řádku, ukázaly se během práce jako absolutně liché. Popis dokonalý. Překvapí to v souvislosti se St. Westem ještě vůbec někoho?! Eh...

14 komentářů:

  1. Nádhera Jani, překvapí to u Tebe vůbec někoho??:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Ovšem taky nejsem překvapená, na Kohoutím vršku krásu zkrátka předpokládám :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný! Stephenův vesmír v šedém provedení je úžasný:-) Ty díry jsem si taky oblíbila až časem a teď se mi taaak líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený kousek.
    Moc ráda sleduji na designech SW způsob myšlení. To, jak každým pleteným kouskem rozvine některou pletařskou techniku. Jeden pletený kousek dává základ dalšímu. Ta Stephenova dynamika, ta se mi líbí.
    V Dotted Rays již cítit základ Doodlera.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, na tvé pletky se vydržím dívat nekonečně dlouho,pastva pro oči a dutinkový okraj,tak ten mě dostal.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsme se ještě nevzdali vánočních světýlek :)..šálka jak jinak..krásná. Pozdravení..

    OdpovědětVymazat
  7. Skvost,a le to se jenom opakuji ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Dóbrý!
    Na to, že nemám ráda dírkované pletení!
    To jsem ráda, že nejsem sama. Radši jsem to nikde neventilovala, abych nevypadala jako velký nespokojenec, co nemá rád díry :)
    Nejradši mám pleteninu bez děr, vícebarevnou. Přesto tahle galaxie vypadá i v mých očích výborně.

    OdpovědětVymazat
  9. K dírám si člověk musí dozrát jako k olivám :) Krása!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera!!!!
    ...taky na něm po kousíčkách "makám", zatím jsem sotva v půlce... čeká mě ještě spousta oček :))

    OdpovědětVymazat
  11. Cože? Můj?! nechápu... jedno velký překvapení teda tenhle příběh měl a to bylo to dnešní!
    Moc moc děkuju, zahřál, nejen ten pléd.
    zdraví Pavla (hrdá majitelka legendárního dutinkovýho okraje :)

    OdpovědětVymazat