sobota 16. ledna 2016

Tohle je kočičí svět...

 Od rána se jelo na Stehýnkově vlně. Jakože točila dneska extra výživně, ale člověk ledasco skousne, když to jeho mimino slaví dvanáctku. Moudro, že nám Bůh dal naštěstí dost dlouhou dobu na to, abychom si zamilovali své děti dřív, než přijde puberta, už na blogu kdysi zaznělo. Dneska jsem se nad ním zase přitrouble usmívala. A taky nad faktem, že je tu má nejoblíbenější dcera se mnou a furt mne učí mrtě nového a točí mi svět a přitom mne drží, když je třeba. Taky já ji. Je to velká škola. Když je vaše dítě povahově dost jinde než vy, milovat je bez otázek a očekávání je ta nejlepší možná cesta, jak je nechat vyrůst bez křivd a bolestí. A sebe v podstatě také. Rosteme stále.

Včera (!!) si sepsala své Narozeninové menu, vařit jsem měla striktně dle zadání (Stehýnčin povahový rys). Ale rozmarýn už došel, tak jsem k tomu osmahla ještě struči pro svěžejší efekt zeleňový a bylo (tuto je ten matčin povahový rys).

A Stehýnko foukalo nadvakrát, protože si zapomnělo přát a Benji loupal čokoládky z dortového ochozu a taky ty křivohubkové cukříkové stojánky na svíčky a Ogárek vyjedl jen to, co mu chutnalo (banán+tvaroh), pak si šel zakreslit pár souhvězdí a karbanili jsme a četlo se a tak jsem si říkala, že "Jak na Nový rok - tak po celý rok" by dost hezky mohlo platit i v narozeninovém měřítku prostě...
•••

5 komentářů:

  1. Gratuluji Stehýnkovi k úžasné 12 a matce za výdrž,lásku a tak všechno! Jste skvělí, i fotky!!! Mávám do dálky,Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, díky za něj...Ilča

    OdpovědětVymazat
  3. .... a za chvíli jí bude pětadvacet. Ujišťuju tě, že to bude ještě rychlejší než doteď. Zdravím a gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Docitala som s vlhkymi ocami (!) Dcera ma skvelu mamu.
    Milujem tento blog.

    OdpovědětVymazat