pondělí 22. února 2016

Bezpečnost především.

Technickým mazlíkům zvláště, ňuňu ♥ Omladina rules.
Mí oblíbení páťáci, kartony od mlíka, staré látky, trocha plsti a gumek. Tavná pistol, lepidlo na látku, hodina pracovek a tuto návod. Bavilo (nás) to všecky!

11 komentářů:

  1. Uzasny napad a vysledek jeste lepsi:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. To jistě páťáci ocenili!

    OdpovědětVymazat
  3. To musíme s dětmi zkusit! (Modré kaliko bych brala hned.)

    OdpovědětVymazat
  4. skoukla jsem video a super nápad. To muselo děti bavit, když viděly takový úžasný výsledek,

    OdpovědětVymazat
  5. To je super! Jen mě zajímá, mají opravdu všechny děti ve třídě telefon?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, vzhledem k počtu dětí asi úplně neklapne reprezentativita výzkumu, ale skutečnost je taková, že fyzicky mobil do školy nosí z té páté třídy jedno dítě. Dva mají určitě doma, z čehož k jednomu stroji se postrádá nabíječka, tudíž jako by mobil nebyl, ale (!) tento je zastoupen tabletem (se zákazem do školy). U posledního nevím, ale zřejmě mobil nevlastní - obal vyráběl tatínkovi. Jinak má ale mobil kotel děcek, což si tak úplně nejsem jistá, jestli je cajk. Někde to chápu (dojíždějí z jiné obce), jinde tolik ne. Ale není to absolutně moje věc, tož su klidná:-)

      Vymazat
  6. Jani, musím opět konstatovat, že Váš blog je oázou pro duši. Pro duši trýzněné matky, kamarádky, sestry a dcery - čili mne. V současné nelítostné době (myšleno čistě dramatickými událostmi osobními) je to tááák milé pročítat, dívat se, inspirovat se rukodělky a pletkami všehomíra. Děkuji a ať se Vám daří pořád plout nad vodou a kochat se životem. E.

    PS: Já už téměř vidím hladinu a těším se na pořádný nádech. (V překladu: už bude konečně klid, všeci budou naživu, děcka v kolíbkách a já budu moc doplést svetr! Juché.)

    OdpovědětVymazat
  7. wau paráda! to si musím urobiť :)

    OdpovědětVymazat
  8. týjo! geniální! pinuju a jsi super učitelka.

    OdpovědětVymazat