středa 17. února 2016

...buch-buch...

Maruško, pletky byly se mnou, máš recht. Nicméně jsem to nijak nekomplikovala a vzala s sebou dlouho rozpracovanou kruhovou deku, ve které bych ráda spletla zbytkoidní klubíčka. Bude nejveselejší. A to nám třeba.

(Tady je prazačátek, červenec 2015. Pak dlouho ležela a teď se k ní pomalu vracím. Po chvilkách. S radostí. Bez drahých klubek a tištěného návodu. To je tak prima, nemuset se soustředit na vzor:-) Vítaná změna. A co se té hodnoty přízí týká - tato bude vlastně cenná velmi. Pro Centrálu rozhodně ♥ srdce tepe.)

13 komentářů:

  1. ♥... a já tušila, že to bude pecka, to bude rodinný poklad, každý tam najde kousek svého svetru, šátku, čepky nebo nákrčíku, to miluju. To taky jednou dám, ale nějak ta poslední MD rychle utíká. Mám pořádný skluz, páč šmodrchám svého prvního japonce :-) Mávám, objímám, těším(e) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí, kvítka, to já se těším tuze (a na Vás ještě víc!)!

      Vymazat
  2. krásná!já z nervozity začala háčkovat, taky dokulata, taky ze zbytků, to jsem zvědavá, jestli ji někdy dodělám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super na kruhových věcech je fakt, že když dojde matroš, kdykoliv můžeš ukončit:-)) myluju.

      Vymazat
  3. Prekrásne! Využiť každý zvyšok, hoci aj staré, či popárané priadze, a vymyslieť niečo vlastné, osobité, to je mi ďaleko bližšie, než nakúpiť drahé klbká a návody :-)
    Krásny deň prajem a nech pletky zdarne pribúdajú! Vierka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, já ráda zkouším i ty nové návody, je to výzva a většinou se přiučím spoustu nového, nicméně při zpracovávání zbytků mám vždycky blažený pocit, že dělám "něco správného", nevím, jak to popsat. Klid neskutečný.
      Přeju krásný konec zimy, jaro už buší!

      Vymazat
  4. Zbytkáči jsou nej! Já fandím a bude to nej originál! A z drahých klubíček jsem já rozhodně vyléčená.První a poslední nákup. A až se třeba teta stavíš, popovídám ti tu story:-)))Pa

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, sa teším aká bude, zbatky sú super, tiež jednu zbytkovú teraz robím,.... svetre, šály, vesta, ... všetko už nenosené, malé som vypárala, tiež tam bude kadečo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky šikovné. Hospodyňky radostné. Ni nitka nazmar!! Yahoooo... :-)

      Vymazat
  6. Těším se, až nashromáždím dost zbytků a nabudu schopnost plést bez návodu. Zatím mám od obojího pomálu. Ale taková deka, ta by se mi jednou taky líbila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude. Všecko bude. Jasná věc ♥

      Vymazat
  7. zamuchlala bych se, aspoň chvilku... srdce (nenašla jsem ho na týhle úplně jiný! klávesnici;) pa

    OdpovědětVymazat