sobota 20. února 2016

Matinka

"Mami, vysvětlíš mi hudebku? Já teď moc nechápu ty haštegy a béčka...". 
Hashtagy!?! Jako fakt? Aha! Celý den propadám v hysterické záchvaty, naštěstí smíchu, takže gut. Super, mít velký věkový rozptyl mezi jednotlivými vrhy, furt si za tím stojím. Benji baví tak nějak z vlastní přirozenosti, komik - průšvihář, Ogárek převážně těší, takže i křehká duše matčina si přijde na své. Blažený život mateřský. Díky za to. Furt a echt:-)

5 komentářů:

  1. Jani,
    potvrzuji !
    Nejlepší je věkový rozdíl v odstupu tří dětí po 10 letech ;-)
    To furt musíš být ve střehu, aby jsi to všechno dala !
    Ale haštagy k nám ještě nedošly :-D


    OdpovědětVymazat
  2. hihi, takže tak za dva roky si mám pořídit ještě čtyřku, jo :D ? Já si taky říkám, že teď je to ta nejlepší část v životě x) :)

    OdpovědětVymazat
  3. To já si strašně chválím čtyři děti během pěti let. Byli taková kompaktní, semknutá patička, a pořád jsou. Pátá dcera po dalších šesti letech byla skoro jedináček.

    OdpovědětVymazat
  4. Oprava: partička. Nikdy po sobě nedočítám.

    OdpovědětVymazat
  5. ...s tím rozptylem mezi vrhy souhlasím :-)

    OdpovědětVymazat