neděle 7. února 2016

Nejen chlebem!

Hošťálky, jarní prázdniny. Neskonalé blaho. 
Ano, nejen chlebem... A přežrala jsem se teda solidně.

8 komentářů:

  1. Tam to má teda úžasnou atmosféru. Fotka s panenkou je hustá.
    (Taky se mám blaze. Pořád se raduju a balím se. I teď.) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mamčina Olinka:-)

      (Já se mám taky blaze. S tím vědomím, že jsou na světě lidi jako Ty, to je radost!)

      Vymazat
  2. Neskonalé blaho, úplně chápu...nádhera bez zbytečných falešných přípras, kterých je všude kolem. Příjemný vstup do druhého pololetí přeju (nám rodičům, žákům i vám kantorům).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkes, Mařenko. To dáme/dáte! Uteče to jako voda, to druhé pololetí je vždycky nějak svižnější, řekla bych:-))

      Vymazat
  3. Jani, nemám ani za nehet Tvého daru sdělování "obyčejných" věcí, takže se zmůžu jen na prosté ....Co mi to děláš????!!!!
    Miluju to u tebe tady a na furt. FAKT.

    OdpovědětVymazat